اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی فوتسال صبای قم:

برای شکست گیتی پسند آماده‌ایم/ صدرنشینی را تثبیت می‌کنیم

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتسال صبای قم از آمادگی کامل تیمش برای بازی هفته نوزدهم لیگ برتر با گیتی پسند اصفهان خبر داد.

برای شکست گیتی پسند آماده‌ایم/ صدرنشینی را تثبیت می‌کنیم

محسن حسن‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به دیدار تیمش برابر گیتی پسند اصفهان تصریح کرد: این بازی برای ما با 17 بازی قبل و شش بازی آینده هیچ تفاوتی ندارد و به همان اندازه که مقابل سایر رقبا با قدرت بازی کرده‌ایم، با انگیزه پیروزی دیگری برابر گیتی پسند به میدان می‌رویم.

وی عنوان داشت: به هر حال جایگاه‌ دو تیم در جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتسال موجب حساسیت این بازی شده است ولی بازیکنان ما بدون اینکه به حساس بودن این بازی فکر کنند، در فکر کسب پانزدهمین برد خود در این فصل لیگ برتر هستند.

حسن‌زاده عنوان کرد: بازیکنان ما در طول هفته جاری تمرینات خوب و منظمی برگزار کرده‌اند و با مرور تاکتیک‌هایی که برای این بازی در نظر گرفته‌ایم، از هر نظر برای مسابقه عصر جمعه با گیتی پسند در هفته نوزدهم مسابقات لیگ دسته برتر فوتسال از شرایط خوبی برخوردارند.

سرمربی تیم فوتسال صبای قم عنوان کرد: ما برای قهرمانی در تمام بازی‌های باقی مانده این فصل رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور کار بسیار سختی در پیش داریم‌ زیرا در چهار بازی خارج از خانه با حریفان بازی داریم و با توجه به اینکه گیتی پسند سایه به سایه ما در جدول حرکت می‌کند، بازیکنان صبای قم باید بازی‌های به مراتب بهتری نسبت به گذشته از خود نمایش دهند.

وی یادآور شد: با همان انگیزه‌ای که برای پیروزی در دیدارهای قبل داشتیم برابر گیتی پسند قرار می‌گیریم و اصلا برای ما مهم نیست که جایگاه‌ها در جدول کجا است، چون به هدفی که از ابتدای لیگ به دنبال آن بودیم یعنی قهرمانی فکر می‌کنیم.

حسن‌زاده بیان داشت: بازیکنان صبای قم بعد از برد ارزشمند هفته هجدهم برابر شهرداری ساوه شرایط روحی و جسمانی خوبی برای این دیدار دارند و خوشبختانه علی‌اصغر حسن‌زاده هم به ترکیب اصلی تیم باز می‌گردد و حالا خیال ما راحت‌تر از بازی قبل است.

بر اساس برنامه‌ریزی کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال مصاف تیم‌های فوتسال صبای قم صدرنشین لیگ برتر و صنایع گیتی پسند اصفهان تیم دوم جدول از هفته ششم از دور برگشت لیگ برتر فوتسال از ساعت 18 عصر جمعه ششم بهمن ماه در سالن پیروزی شهر اصفهان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/78002/ع20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول