اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال ایران

شعله‌های امید در دل نفت زبانه می‌کشد/ بازگشت فیروزی، نوید پیروزی

خبرگزاری فارس: تیم فوتبال صنعت نفت به‌دنبال روزنه‌های امید بوده تا در صورت حصول یک برد به آینده‌ای که برای این تیم بسیار تاریک است، امیدوار شود.

شعله‌های امید در دل نفت زبانه می‌کشد/ بازگشت فیروزی، نوید پیروزی

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، تیم فوتبال صنعت نفت آبادان از هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال بعد از ظهر امروز در قم میهمان تیم صبا خواهد بود.

در این دیدار تیم صنعت نفت به‌دنبال روزنه‌های امید بوده تا در صورت حصول یک برد به آینده‌ای که برای این تیم بسیار تاریک است، امیدوار شود.

نفت گرچه احوال مناسبی در جدول رده‌بندی ندارد و روی کاغذ هم یکی از مدعیان سقوط است اما از تحولات باشگاه صنعت نفت پیداست که مسئولان این تیم قصد دارند تا لحظه آخر برای جلوگیری از این فاجعه تلاش کنند.

آبادانی‌ها نیز با به خدمت گرفتن سرمربی جدید و بومی خود که شاید بهترین عنوان تاریخ فوتبال صنعت نفت را در سال 75 برایشان رقم زده امیدوارند تا با بازی احتمالاً انتحاری تیمشان ورق به کامشان برگردد و ره ترکستان را در پیش نگیرد!

اما صبای قم که صمد مرفاوی را بر روی نیمکت خود می‌بیند جایگاه بسیار مناسب‌تری را نسبت به حریف خود داشته و شاید در این دیدار کمی محتاط‌تر حاضر شود.

مرفاوی که در اوایل فصل جای یحیی گل محمدی را در قم پر کرد نتایج نسبتاً قابل قبولی را ارائه کرده است اما تماشاگران قمی از نحوه به بازی گرفتن تیم و نتایج خانگی این تیم اعتراض دارند.

صبا با هفت برد و شش باخت و 9 مساوی توانسته با تفاضل گل 5+ جایگاه مناسبی را در رتبه هفتم جدول برای خود دست و پا کند اما نفتی‌ها از جایگاه هجدهم جدول این تیم پیداست که هیچ نیازی به ارائه آمار ندارد و رتبه نفتی‌ها گویای همه چیز است.

جالب اینجاست که نفت با شیوه سنتی و هجومی خود با به خدمت گرفتن مربیان نه چندان هجومی آماری جالب بر جای گذاشته‌اند و تا به امروز در صدر جدول تساوی‌های لیگ برتر قرار دارد.

تیم‌های صبای قم و صنعت نفت آبادان از هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال ایران عصر امروز در ورزشگاه یادگار امام قم و از ساعت 15:30 به مصاف هم خواهند رفت.

انتهای پیام/ 72001/ع30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول