اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بازیکن تیم فوتبال صنعت نفت آبادان:

نفت به پیروی مقابل صبا نیاز دارد

خبرگزاری فارس: بازیکن تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: برای کسب پیروزی در برابر صبا قم تمام تلاش خود را به کار خواهیم گرفت.

نفت به پیروی مقابل صبا نیاز دارد

عباس مرداسی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی فارس در آبادان اظهار کرد: اگر کمی دقت داشتیم در برابر تراکتورسازی تبریز هم شکست نخورده و می‌توانستیم سه امتیاز بازی هفته گذشته را نیز بدست بیاوریم.

وی در همین خصوص اضافه کرد: بازی در برابر تراکتورسازی تبریز و شکست در این مسابقه را فراموش کرده و تنها به بازی در برابر صبا قم فکر می‌کنیم.

بازیکن تیم فوتبال صنعت نفت آبادان افزود: مشکلی برای بازی فردا نداشته و امیدوار هستیم که بعد از مدتها با پیروزی زمین مسابقه را ترک کنیم.

وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه هنوز فاصله صنعت نفت آبادان با چند تیم بالایی‌مان در جدول رده بندی لیگ برتر زیاد نشده و آنها هم همزمان با ما در کسب نتیجه لازم ناکام بودند.

مرداسی تصریح کرد: مطمئن باشید که تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در لیگ برتر ماندگار شده و با وجود اینکه کار ما سخت شده است ولی نباید ناامید شده و دست از تلاش برداریم.

تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در چارچوب هفته بیست و سوم مسابقات لیگ برتر کشور از ساعت 15 و 30 دقیقه روز پنج شنبه؛ پنجم دی ماه در ورزشگاه یادگار امام به مصاف صبا می‌رود.

انتهای پیام/2329/خ30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول