اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدافع مصدوم تیم فوتبال نفت آبادان:

تمریناتم را بعد از بازی با تراکتور شروع می‌کنم

خبرگزاری فارس: مدافع مصدوم تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: با پشت سر گذاشتن دوره مصدومیتم، تمریناتم را بعد از دیدار در برابر تراکتورسازی تبریز شروع می‌کنم.

تمریناتم را بعد از بازی با تراکتور شروع می‌کنم

سجاد مشکل‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در آبادان اظهار کرد: باید هرچه سریع‌تر از وضعیت روحی ایجاد شده به خاطر شکست در برابر نفت تهران خارج شویم.

وی در همین خصوص اضافه کرد: شکست سنگینی را در برابر همنام تهرانی متحمل شده ولی باید تمام تلاش خود را به کار بسته تا با گرفتن امتیاز از تراکتورسازی این باخت را فراموش کنیم.

مشکل‌پور که در یکی از جلسات تمرینی تیم خود از ناحیه بینی آسیب دید افزود: قبل از دیدار با نفت تهران و در یکی از جلسات تمرینی در برخوردی فوتبالی با مهرداد بشاگردی با شکستگی بینی مواجه شدم.

وی خاطرنشان کرد: این اتفاقات در فوتبال اجتناب ناپذیر بوده و به خاطر این شکست هیچ دلخوری از مهرداد بشاگردی ندارم.

مدافع تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با اشاره به زمان بازگشتنش به تمرینات تیم فوتبال صنعت نفت تصریح کرد: بعد از انجام عمل جراحی بینی به گفته پزشکم باید تا بعد از دیدار در برابر تراکتورسازی تبریز استراحت کنم.

وی در پایان اضافه کرد: بلافاصله بعد از پشت سر گذاشتن مدت استراحت، تمریناتم را از سر گرفته در ادامه راه و در صورت صلاحدید سرمربی در خدمت تیم فوتبال صنعت نفت باشم.

تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در چارچوب مسابقات لیگ برتر کشور از ساعت 15 و 30 دقیقه روز جمعه در ورزشگاه تختی میزبان تراکتور سازی تبریز می‌رود.

انتهای پیام/ع20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول