اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی جدید تیم فوتبال نفت آبادان در گفتگو با فارس:

اعتراض حق تماشاگران است/ کسی انتظار معجزه از من نداشته باشد

خبرگزاری فارس: سرمربی جدید تیم فوتبال نفت آبادان گفت: تمام تلاشم را برای موفقیت نفت انجام می‌دهم اما کسی انتظار معجزه از من نداشته باشد.

اعتراض حق تماشاگران است/ کسی انتظار معجزه از من نداشته باشد

علی فیروزی لحظاتی پیش، بعد از انتصاب به عنوان سرمربی جدید نفت آبادان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهارکرد: شرایط نفت آبادان در جدول رده‌بندی مسابقات به‌گونه‌ای است که امید زیادی به بقاء نداریم.

وی افزود: با این وجود به دلیل علاقه و عرقی که با باشگاه صنعت نفت و همچنین شهر آبادان دارم مسئولیت این تیم را در شرایط کنونی بر عهده گرفتم.

سرمربی جدید نفت آبادان ادامه داد: وقتی با ابراز علاقه مردم آبادان و هواداران تیم نفت آبادان برای سرمربی‌گری‌ام در این تیم مواجه شدم پیشنهاد مسئولان باشگاه برای هدایت این تیم در ادامه رقابت‌های لیگ برتر را پذیرفتم.

فیروزی تصریح کرد: همه آبادانی‌ها دلشان برای تیمشان می‌سوزد و من هم به عنوان یک آبادانی از این قاعده مستثنی نیستم و زمانی که متوجه شدم می توانم به این تیم کمک کنم مسئولیت سرمربی‌گری تیم را برعهده گرفتم.

وی اضافه کرد: با این وجود و با توجه به وضعیت کنونی تیم و شرایط حاکم و حساسیت‌های زیاد موجود در قعر جدول برای فرار از سقوط نباید انتظار معجزه از من داشته باشید.

سرمربی جدید نفت آبادان خاطرنشان‌کرد: با این وجود تمام تلاشم را برای این تیم و نجات آن از سقوط به لیگ دسته اول را انجام خواهم داد.

فیروزی در پایان در خصوص اعتراض و ابراز نارضایتی هواداران از وضعیت نفت آبادان در رقابت‌های این فصل نیز گفت: باید بپذیریم نفت در این فصل بسیار بد کار کرده و در شرایط بحرانی قرار دارد و از طرفی تماشاگران از تیم نتیجه می‌خواهند بنابراین وقتی تیم نتیجه نمی‌گیرد حق تماشاگر است که اعتراض کند.

وی در پایان ابراز امیدواری ‌کرد: با تلاش بازیکنان و حمایت مدیران و به ویژه هواداران شاهد بهبود نتایج نفت آبادان در ادامه رقابت‌های لیگ برتر باشیم.

انتهای پیام/72008/ع30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول