اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل باشگاه صنعت نفت آبادان خبر داد

بازیکنان ازبکی و برزیلی در راه آبادان/ احتمال اخراج آلفردو

خبرگزاری فارس: مدیر عامل باشگاه صنعت نفت آبادان از تصمیم‌گیری در خصوص ادامه همکاری آلفردو خبر داد و گفت: برای ترمیم تیم صنعت نفت دو بازیکن برزیلی و ازبکستانی تا فردا به تیم ملحق می‌شوند.

بازیکنان ازبکی و برزیلی در راه آبادان/ احتمال اخراج آلفردو

خلیل صالحی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی فارس در اهواز اظهار کرد: تیم صنعت نفت آبادان دیروز بازی خوبی ارائه نداد و این موضوع نگرانی‌ها را بیشتر کرد.

وی خاطرنشان کرد: بر همین اساس هیئت مدیره باشگاه تصمیم گرفت، 10 درصد از کل مبلغ قرارداد بازیکنان و کادر فنی را به عنوان جریمه کسر کند.

مدیر عامل باشگاه صنعت نفت آبادان در ادامه در خصوص وضعیت این تیم و کمبود بازیکن کلیدی در آن تصریح کرد: دو بازیکن خارجی که یکی از آنها در پست دفاع و ازبکستانی است و بازیکن دیگر که برزیلی و مهاجم است از فردا وارد آبادان می‌شوند.

صالحی در خصوص میزان امید مدیریت باشگاه به عدم سقوط تیم متبوعش گفت: تمام تلاش مجموعه ابقا تیم در لیگ برتر است و در این خصوص از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد.

وی در خصوص احتمال قطع همکاری با آلفردو کاسیمیرو پرتغالی به خاطر عدم کسب نتایج در بازی‌های اخیر نیز اظهار کرد: تا چند روز آینده هیئت مدیره باشگاه صنعت نفت آبادان در نشستی درخصوص ماندن یا نماندن کاسیمیرو تصمیم‌گیری خواهد کرد.

انتهای پیام/2329/آ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول