اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی:

گرامیداشت ایام دهه فجر سبب یأس دشمنان می‌شود

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی گفت: گرامیداشت ایام دهه فجر موجب یأس و ناامیدی دشمنان نظام می‌شود.

گرامیداشت ایام دهه فجر سبب یأس دشمنان می‌شود

یحیی شرفی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: برگزاری هر چه باشکوه‌تر برنامه‌های ایام دهه فجر و گرامیداشت آن‌ها موجب یأس دشمنان و تقویت روحیه امید و خودباوری در میان مردم می‌شود.

وی با بیان اینکه بهره‌گیری از شیوه‌های علمی در انجام مأموریت‌ها مهم‌ترین رویکرد پلیس است، ادامه داد: ایجاد امنیت در جامعه و جلب رضایتمندی مردم از وظایف مهم پلیس جامعه‌محور است که با تلاش مضاعف مأموران انتظامی استان، 80 درصد از زورگیران و سارقان که طی دو ماه گذشته موجب ناامنی در جامعه شده بودند، شناسایی و 150 نفر از آنان دستگیر و روانه زندان شدند.

فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی با تأکید بر آموزش و به‌کارگیری شیوه‌های علمی در انجام مأموریت‌ها خاطر نشان کرد: آنچه که موجب تداوم موفقیت‌ها می‌شود، توجه به آموزش و به‌کارگیری شیوه‌های علمی و دانش پلیسی است و وظیفه پلیس این است که با تجهیز خود به علوم روز و خدمتگزاری به مردم، نظم و امنیت را در جامعه ترویج دهد.

شرفی تصریح کرد: نیروهای پلیس باید در انجام مأموریت‌های خود که ضامن ایجاد امنیت در جامعه است، همدلی و هوشیاری با یکدیگر داشته باشند.

فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی افزود: پلیسی که در پیشگیری از جرائم همیشه از مجرمان جلوتر و از آنان باهوش‌تر عمل کند، پیشرفته است که باید صداقت و امانت‌داری را در سرلوحه کارهای خود قرار داده و مدافع ارزش‌های اسلامی باشد.

وی تقویت واحدهای صفی از نظر نیروی انسانی و تجهیزات، دیوارکشی و حصارکشی واحدها، استفاده از جلیقه ضدگلوله، تقویت طرح مکنا، توجه به فریضه امر‌ به‌ معروف و نهی ‌از‌ منکر و بالا بردن سطح هوشیاری و دشمن‌شناسی کارکنان را از مهم‌ترین موضوعات مورد توجه فرماندهی انتظامی استان در جهت خدمت‌رسانی مطلوب به مردم دانست.

فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی با تأکید بر برگزاری هر چه باشکوه‌تر برنامه‌های ایام دهه فجر که موجب یأس دشمنان و تقویت روحیه امید و خودباوری مردم می‌شود، عنوان کرد: مجموعه فرماندهی انتظامی استان با تلاش بی‌وقفه، در تأمین امنیت مراسم‌های این دهه پربرکت، تلاش می‌کند.

انتهای پیام/61012/ذ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول