اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بسیج طلاب و روحانیان شاهرود:

اقتصاد مقاومتی بهترین راهبرد عبور از شرایط فعلی است

خبرگزاری فارس: رئیس بسیج طلاب و روحانیان شهرستان شاهرود گفت: اقتصاد مقاومتی که از سوی رهبرفرزانه انقلاب بیان شد، بهترین راهبرد برای عبور از شرایط فعلی است.

اقتصاد مقاومتی بهترین راهبرد عبور از شرایط فعلی است

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، حجت‌الاسلام عباس‏علی ترشیزی عصر امروز در جلسه طرح «ابرار» بسیج طلاب و روحانیان شاهرود در سخنانی با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی بیانگر حرکت مقدسی است که در سال 57 اتفاق افتاد، اظهار داشت: اقتصاد مقاومتی بیانگر حرکت مقدسی بوده که در سال 57 در قالب انقلاب اسلامی شکل گرفت.

وی افزود: حرکتی که با رهبری روحانیت اصیل و اهل درد و بصیرت و تلاش‌های مخلصانه شهدای سرافراز و رزمندگان و خانواده‌های آنان بوده و ماندگار خواهد بود.

رئیس بسیج طلاب و روحانیان شهرستان شاهرود خاطرنشان کرد: دشمنان از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی و تشکیل حکومت اسلام، از آن ترس داشته و با تحریم‌ها و فشارها و اقدامات مختلف نظامی و غیرنظامی در از میان بردن آن تلاش کردند.

ترشیزی بیان داشت: انقلاب اسلامی به ما قدرت عرض اندام و نشان داد که ملت ایران آزاده، مصمم و ایستاده است تا خود را به جهانیان اثبات کند و الگویی برای تمام آزادی خواهان جهان شود که این‏گونه هم شد.

اقتصاد مقاومتی از ابتدای انقلاب وجود داشته است

رئیس بسیج طلاب و روحانیان شهرستان شاهرود با بیان اینکه اسلام ما را از بردگی و بندگی طاغوت نجات داد، اظهار داشت: ایستادگی، عزت و سربلندی امروز ما از اسلام است و باید تلاش کنیم تا از آن حراست کنیم.

وی با اشاره به اقتصاد مقاومتی گفت: ما از ابتدا اقتصاد مقاومتی را در برنامه‌های خود در نظام داشته‌ایم و ایستادگی برابر تحریم‌ها در دوران جنگ هشت ساله نمونه آن است؛ اما دشمنان با جنگ نرم خود، ما را از این آرمان دور کردند.

ترشیزی خاطرنشان کرد: رهبر با تدبیر و فرزانه انقلاب اسلامی نیز اکنون به ما گوشزد کرده تا اقتصاد مقاومتی را فراموش نکنیم و اصول اقتصادی اسلام که بر پایه صرف‌جویی، جلوگیری از اسراف و خوداتکایی است را رعایت کرده و بدان اهمیت دهیم.

وی افزود: اقتصاد مقاومتی بهترین راهبرد در شرایط کنونی برای عبور از فشارها و تحریم‌ها مضاعف دشمنان است.

رئیس بسیج طلاب و روحانیان شهرستان شاهرود تاکید کرد: آنچه به عنوان اقتصاد مقاومتی بیان می‏شود، معیارها و اصولی است که رهبر فرزانه انقلاب در چهار سال اخیر به عنوان شعار سال‌ها پایه‌ریزی کرده‌اند و باید بدان‌ در بنای اقتصاد مقاومتی توجه کرد.

ترشیزی گفت: اگر می‌خواهیم در اقتصاد مقاومتی موفق شویم، باید از خود و خانواده‏مان شروع کنیم و آن را به جامعه و اطرافیان خود تعمیم دهیم و تلاش کنیم تا در این جنگ نابرابر نیز پیروز شویم و دشمن را منکوب کنیم.

انتهای پیام/2249/‌ش30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول