اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت دهه فجر صورت می‌گیرد

صعود کوهنوردان کشور به قله خشچال الموت

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان قزوین از صعود کوهنوردان کشور به قله خشچال الموت این استان به مناسبت دهه فجر خبر داد.

صعود کوهنوردان کشور به قله خشچال الموت

اسماعیل قبادی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: در این صعود 25 کوهنورد از استان‌های قزوین، تهران، البرز، گیلان، خراسان رضوی و چند استان دیگر به این قله صعود می‌کنند.

وی افزود: انجام این صعود گرچه هنوز قطعی نشده است اما به طور حتم در تلاش هستیم تا مقدمات این صعود را فراهم کنیم.

قبادی با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین مشکلات ما در راه صعود کوهنوردان به قله خشچال مشکلات مالی است، اظهار امیدواری کرد و افزود: با جلسه‌ای که با مسئولان ورزش استان خواهیم داشت تلاش می‌کنیم تا این صعود را انجام دهیم.

دبیر هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان قزوین در ادامه با اشاره به برگزاری رقابت‌‌های قهرمانی سنگنوردی این استان در بخش سرعت عنوان کرد: در این رقابت‌ها که به منظور انتخاب نفرات برتر برای شرکت در مسابقات قهرمانی کشور در دیواره سنگنوردی محمدیه برگزار شد، 20 ورزشکار حضور داشتند که در پایان رضا علیپور، محسن شفیعی و مهدی علیپور موفق شدند به ترتیب عناوین اول تا سوم را به خود اختصاص دهند.

وی با بیان اینکه پیش از این رقابت‌های بخش بولدرینگ و سرطناب انتخابی استان با شناخت نفرات برتر به پایان رسیده بود، ابراز داشت: نفرات برتر این مسابقات در قالب تیم منتخب استان خود را برای حضور در مسابقات جام فجر و انتخابی تیم ملی آماده می‌کنند.

قبادی بیان کرد: امیدوارم مانند سالیان اخیر بیش از دو نماینده در اردوی تیم ملی سنگنوردی کشورمان حضور داشته باشند چون در سال‌های اخیر ورزشکاران قزوینی توانسته‌اند عملکرد خوبی را از خود به نمایش بگذارند.

انتهای پیام/77004/ع30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول