اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان:

فتح دروازه‌های اقتصادی نیازمند بستر مناسب برای تولیدکننده است

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان گفت: اگر بستر مناسب برای تولیدکننده این سرزمین مهیا شود، فتح دروازه‌های اقتصاد کار دشواری نیست.

فتح دروازه‌های اقتصادی نیازمند بستر مناسب برای تولیدکننده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، رسول محققیان ظهر امروز در مراسم افتتاحیه یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت کشاورزی، ماشین‌آلات و خدمات وابسته اظهار کرد: امروزه میزان قدرت کشورها به درصد حضور و تأثیر جهانی آنان بستگی دارد.

وی با بیان اینکه اکنون دیگر زمان محدود کردن خود به مرزهای جغرافیایی گذشته است، بیان کرد: دستاوردهای کوچک‌ترین روستاهای دور افتاده نیز می‌تواند بر ریل خلاقیت، کارآفرینی، تولید ملی و خودکفایی سوار شده و به جریان اقتصاد جهانی بپیوندد.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان با تاکید بر اینکه نمایشگاه کشاورزی اصفهان با برند اگروت، از ابتدا با نگاه کارشناسانه وارد عمل شد و رشد کمی و کیفی نمایشگاه طی سال‌های اخیر مؤید این امر است که هر ساله بازدیدکنندگان متخصص و مخاطبان بیشتری جذب شده‌اند، تصریح کرد: نمایشگاه توانسته است هر ساله چشم اندازهای وسیع‌تری را برای خود ترسیم کند.  

وی با بیان اینکه این نمایشگاه در ابتدا به همراه نمایشگاه تخصصی دام و طیور، دامپزشکی و آبزیان برگزار می‌شد، ادامه داد: اما پس از آن که به هویت ویژه خود دست یافت، به عنوانی مستقل در تقویم نمایشگاه‌های استان بدل شد و ادامه مسیر را با دیدگاه تبدیل شدن به برندی ملی، منطقه‌ای و سپس جهانی در پیش گرفت.

محققیان ارتقای این نمایشگاه را به حدی دانست که طی سه سال اخیر، مشارکت کنندگان برای حضور در این نمایشگاه به رقابت پرداخته و متخصصان مانند سبک و سیاق نمایشگاه‌ها در همه جای جهان، برپایی این رخداد را انتظار می‌کشند.

وی حضور 64 مهمان و بازدیدکننده از 22 کشور جهان را در نمایشگاه کشاورزی از تأثیرات این صنعت در اصفهان دانست و تصریح کرد: بنا داریم در کنار نمایش دستاوردهای 190 مشارکت کننده داخلی در حوزه صنعت کشاورزی، غنای فرهنگی و تاریخی کشور را نیز به این مهمانان منتقل کنیم.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان با اشاره به اینکه این نمایشگاه، جدا از آن که محصول، ماشین آلات، دستگاه‌ها و ادوات را به نمایش می‌گذارد، محصول مزرعه غیرت ایرانی، عشق به کار شرافتمندانه نیز است.

انتهای پیام/63001/صا30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول