اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تبلیغات اسلامی تالش خبر داد

برگزاری همایش تحقق وحدت اسلامی در تالش

خبرگزاری فارس: رئیس تبلیغات اسلامی تالش از برگزاری همایش سیره نبوی و تحقق وحدت اسلامی با حضور برادران اهل تسنن و شیعه خبر داد.

برگزاری همایش تحقق وحدت اسلامی در تالش

حجت ‌الاسلام عباس صباحی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تالش با اشاره به فرا رسیدن هفته وحدت، اظهار کرد: به مناسبت هفته وحدت بیش از 30 برنامه فرهنگی در تالش برگزار می‌شود.

وی به وجود اهل تسنن و شیعه در تالش اشاره کرد و گفت: مردم تالش با همدلی و وحدت کم‌نظیر در کنار یکدیگر برای اعتلای نظام و تحکیم وحدت اسلامی تلاش می‌کنند.

این مسئول درباره برنامه‌های هفته وحدت در تالش تصریح کرد: به مناسبت آغاز هفته وحدت، ویژه برنامه میلاد باسعادت حضرت رسول اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) در تالش برگزار می‌شود.

وی از برگزاری همایش نبوی و تحقق وحدت اسلامی در سالن معراج اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تالش خبر داد و گفت: این همایش به مناسبت آغاز هفته وحدت با حضور اقشار مختلف، روحانیون، دانشگاهیان، فرهنگیان و برادران اهل تسنن و تشیع برگزار می‌شود.

صباحی، حضور مدیر کل فرق و مذاهب سازمان تبلیغات اسلامی کشور، نماینده ولی فقیه در استان اردبیل و مدیر کل تبلیغات اسلامی گیلان را جزو مهمانان همایش مذکور عنوان کرد.

وی اطعام و احسان در مجالس و مساجد و مولودی‌خوانی را از دیگر برنامه‌های هفته وحدت در تالش ذکر کرد.

رئیس تبلیغات اسلامی تالش با قدردانی از امام جمعه و فرماندار این شهرستان در توجه ویژه به برنامه‌های هفته وحدت، خاطر نشان کرد: وحدت شیعه و سنی دشمنان را در توطئه‌های خود ناکام می‌گذارند.

انتهای پیام/84001/ی20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول