اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تبلیغات اسلامی کنگان خبر داد

برگزاری 50 ویژه‌برنامه هفته وحدت در کنگان

خبرگزاری فارس: رئیس تبلیغات اسلامی کنگان از برگزاری 50 ویژه‌برنامه هفته وحدت در کنگان خبر داد.

برگزاری 50 ویژه‌برنامه هفته وحدت در کنگان

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، حجت‌الاسلام رحیم اهرمی در نشست فعالان مذهبی کنگان ضمن تسلیت ایام سوگواری دهه آخر صفر اظهار داشت: تبلیغات اسلامی کنگان در تمام مراسمات و مناسبت‌ها حضوری فعال و تاثیرگذار دارد.

وی افزود: در دهه اول محرم و دهه آخر صفر بیشترین و باکیفیت‌ترین برنامه‌های عزاداری را برگزار کردیم که استقبال مردمی نیز بسیار خوب بود.

رئیس تبلیغات اسلامی کنگان با اشاره به برنامه‌ریزی‌های لازم برای مراسمات هفته وحدت در کنگان خاطرنشان کرد: هفته وحدت از یادگارهای ارزشمند امام خمینی(ره) و نشان از بصیرت و جهان‌بینی عمیق ایشان دارد.

وی گفت: هفته وحدت امسال که با دهه فجر تقارن پیدا کرده نگاهی دارد به بیداری و اتحاد مسلمانان تا سر منزل مقصود که همان پیروزی مستضعفین بر مستکبرین است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کنگان با اشاره به جایگاه قرآن در بالا بردن وحدت به اجرای برنامه‌های قرآنی در هفته وحدت اشاره کرد و افزود: اجرای محفل انس با قرآن، برگزاری مسابقات و کلاس‌های قرآنی با حضور کارشناسان و فعالان قرآنی و برگزاری مراسمات مشترک با حضور اهل سنت و شیعیان از جمله این برنامه‌هاست.

اهرمی از برگزاری 50 ویژه‌برنامه هفته وحدت در کنگان خبر داد و اذعان داشت: از تمام امکانات و توان موجود برای بهبود کیفیت برنامه‌ها و ایجاد وحدت بیشتر بین شیعه و سنی در منطقه بهره می‌بریم.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کنگان در ادامه از برگزاری سوگواره امام حسین(ع) در مهد قرآن این اداره خبر داد.

اهرمی گفت: در راستای معرفی آموزه‌های دینی به کودکان که امری مقدس به شمار می‌رود این اداره در مناسبت‌های مختلف اسلامی و ملی به اجرای برنامه می‌پردازد.

وی افزود: در همین زمینه برنامه‌های متنوعی اعم مداحی و سخنرانی با دعوت از مداحان و سخنرانان بومی در دهه آخر صفر و ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان در این مهد برگزار شده است.

اهرمی از اهدای بسته‌های فرهنگی به فعالان مذهبی کنگان خبر داد و اظهار داشت: بیش از 500 بسته محصولات فرهنگی اعم از کتب، نشریات مختلف سازمان تبلیغات اسلامی به روحانیون، بانیان حسینیه‌ها، هیئات مذهبی، انجمن‌های اسلامی و کانون‌های فرهنگی اهداء شد.

وی هدف از این کار را تغذیه فکری فعالان فرهنگی و تجلیل از مخاطبان سازمان تبلیغات اسلامی دانست.

انتهای پیام/2451/ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول