اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور امور بانوان فرمانداری سقز:

ارتقای سطح کیفی برنامه‌های هفته وحدت و دهه فجر ضروری است

خبرگزاری فارس: مشاور امور بانوان فرمانداری شهرستان سقز گفت: پرهیز از برنامه‌های تکراری از سوی دستگاه‌های اجرایی و ارتقای سطح کیفی برنامه‌‌ها در مناسبت‌های هفته وحدت و دهه فجر ضروری است.

ارتقای سطح کیفی برنامه‌های هفته وحدت و دهه فجر ضروری است

به گزارش خبرگزاری فارس از سقز، سعادت صالحی ظهر امروز در دومین جلسه کمیته بانوان ستاد بزرگداشت دهه فجر در سقز، با اشاره به نزدیک شدن هفته وحدت و دهه فجر بر برنامه‌ریزی کیفی و مناسب در این زمینه تأکید کرد.

وی عنوان کرد: تمامی ادارات موظف هستند در راستای برگزاری ویژه برنامه‌های دهه فجر با هم تعامل لازم داشته باشند به‌طوریکه برنامه هرچه باشکوه‌تر برگزار شود.

صالحی با بیان این‌که ادارات باید شاخص‌های برنامه‌های دهه فجر را به فرمانداری اعلام کنند، از برگزاری جشنواره فرهنگی_هنری و ورزش ویژه بانوان، برگزاری مراسم جنگ شادی، برگزاری محفل انس با قرآن کریم و دیدار باخانواده معظم شهدا و غبارروبی مزار مطهر شهدا و ... خبر داد.

وی همچنین با اشاره به تأکید مقام معظم رهبری در خصوص تحکیم بنیان خانواده و افزایش باروری در خانواده‌ها، گفت: در راستای حفظ و پایداری خانواده و تربیت فرزندانی سالم، توجه به منویات رهبر معظم انقلاب ضروری است.

صالحی در پایان از افتتاح کانون فرهنگی اجتماعی بانوان خبر داد و افزود: به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر کانون فرهنگی اجتماعی بانوان در این شهرستان افتتاح می‌شود.

در ادامه هرکدام از نماینده بانوان ادارات و نهادهای حاضر نیز برنامه‌های شاخص دهه فجر امسال خود را بیان کردند.

انتهای‌پیام/79010/م20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول