اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار بوشهر:

کمیته پشتیبانی از اقتصاد مقاومتی در ‌بوشهر تشکیل می‌شود

خبرگزاری فارس: استاندار بوشهر گفت: در راستای اجرای فرامین رهبر معظم انقلاب، کمیته پشتیبانی از اقتصاد مقاومتی در ‌بوشهر تشکیل می‌شود.

کمیته پشتیبانی از اقتصاد مقاومتی در ‌بوشهر تشکیل می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، فریدون حسنوند ظهر امروز در نشست با مدیران استان بوشهر اظهار داشت: این کمیته شامل معاونان برنامه‌ریزی و عمرانی استاندار، مدیران آب منطقه‌ای، امور آب، جهاد کشاورزی، منابع طبیعی، ‌شیلات، بسیج سازندگی، دامپزشکی، بهداشت و درمان، محیط زیست، کار و تعاون است و دبیری کمیته نیز بر عهده سازمان بسیج سازندگی است.

وی بیان کرد: این کمیته وظیفه شناسایی ظرفیت‌های استان بوشهر در عرصه تولید و اشتغال بر عهده دارد و فرصت‌های شغلی، میزان تولید، سال اجرای پروژه، میزان درآمد و تسهیلات مورد نیاز پروژه‌ها باید مشخص شود.

استاندار بوشهر بیان کرد: احداث 500 استخر برای تولید ماهی در چاه‌های آب، تولید 500 هزار قطعه مرغ بومی در سال، احداث 300 گلخانه 100 متری، احداث 300 قفس تولید شیلات در ساحل بخشی از ظرفیت‌های استان بوشهر برای تولید است که کمیته مذکور باید در این موارد برنامه‌ریزی داشته باشد.

حسنوند با بیان اینکه بسیج سازندگی از پشتوانه قانونی برخوردار است و با تدابیر رهبر معظم انقلاب راه‌اندازی شده است، گفت: هر جا نیاز انقلاب باشد سپاه و بسیج وارد صحنه شده‌اند و خود را همیشه حاضر می‌دانند.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس مصوبه مجلس شورای اسلامی، بسیج سازندگی به عنوان یک دستگاه اجرایی می‌تواند در اجرای پروژه‌ها نقش داشته باشند.

استاندار بوشهر با بیان اینکه بسیج سازندگی در استان بوشهر برنامه‌های جدی و در خور توجهی داشته است، افزود: معتقدیم فرمان رهبری باید عملیاتی شود و شعار ولایت‌مداری جز در عمل نمی‌تواند خود را نشان دهد.

انتهای پیام/66006/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول