اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور:

برخی خودی‎ها به دروازه نظام گل زدند

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور گفت: برخی خودی‎ها به دروازه نظام گل زدند و تشویق تیم مقابل را دلیل درست بودن کار خود می‌دانند.

برخی خودی‎ها به دروازه نظام گل زدند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حجت الاسلام منصور غفوری ظهر امروز در هفدهمین گردهمایی ستادهای نماز جمعه استان گلستان اظهار داشت: در فتنه نیاز به شاخص داریم که مقام معظم رهبری آن را عنوان کردند.

وی با تاکید بر اینکه بصیرت نور است خاطرنشان کرد: هر چه نور زیاد باشد بصیرت‎دهی بیشتر می‌شود و این مهم بستگی به خودمان دارد چرا که حقیقتاً در تاریکی با کوچک‌ترین نور می‌توان نجات پیدا کرد.

معاون سیاسی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور متذکر شد: در مسائل سیاسی گاهی اوقات به شدت، بین دوست و دشمن اشتباه می‌شود و متاسفانه رفتارهایی که باید با دوست انجام داد با دشمن و بالعکس آن برخی افراد از سوی انجام می‌شود.

باید مواظب باشیم که جای دوست و دشمن را با یکدیگر اشتباه نگیریم

غفوری، بصیرت سیاسی، جریان‌شناسی، حزب‌شناسی، شبهه‌شناسی و فتنه‌شناسی را از نکات مهم و برجسته برشمرد و ابراز داشت: در این راستا باید مواظب باشیم که جای دوست و دشمن را با یکدیگر اشتباه نگیریم.

وی به عملکرد مجلس ششم اشاره و تصریح کرد: مجلس ششم به دست من و شما رای آورد و خارجی‌ها به آن رای ندادند در این مجلس طرح‎های عجیب و غریبی از جمله تعطیل کردن هسته‎ای، پیشنهاد مذاکره با آمریکا و... ارائه شد.

برخی خودی‎ها به دروازه نظام گل زدند

معاون سیاسی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور اضافه کرد: برخی خودی‎ها به دروازه نظام گل زدند و تشویق تیم مقابل را دلیل درست بودن کار خود می‎دانند.

غفوری افزود: بعضی از کارها در مسیر سیاسی گل زدن است این مسئله از احزاب گرفته تا بعضی از طرفداران آنها، اما واقعا خداوند به این مملکت لطف کرده و خون شهدا ضمانت این مملکت است.

وی یادآور شد: باید مواظب باشیم لااقل به خودمان گل نزنیم، نیروهای خودی را له نکنیم، خودمان را زخمی نکنیم چرا که این دو آسیب جدی در جبهه خودی به شمار می‎رود.

معاون سیاسی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور در خصوص برنامه‎ریزی دشمن بیان داشت: تضعیف دین، ارزش‎ها و مقدسات، ایجاد اختلاف، شکاف، تفرقه بین شیعه و سنی، کم کردن وزن ما در نگاه ملت‌های دیگر از خواسته‎های دشمن است.

این مسئول اضافه کرد: برخی در کشور انگار ماموریت دارند که همراه خواسته‎های دشمن شوند که یقین دارم خیلی‎ها ناخواسته است، ولی انجام می‎شود و هنوز خیلی افراد باور نکرده‎اند که کشور در اوج اقتدار قرار دارد.

غفوری در خصوص انتخابات سال 1388 ابراز داشت: 40 میلیون رای در انتخابات از سوی مردم داده شد و مقام معظم رهبری نیز فرمودند هر کس به هر نامزدی رای بدهد به وظیفه‎اش عمل کرده و این آراء، رای ملت به نظام بود.

معاون سیاسی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور متذکر شد: رای 40 میلیونی مردم در انتخابات مشت محکمی بود که دنیا را همانند زلزله 15 ریشتری لرزاند اما برخی در داخل این مشت محکم را کوچک کردند.

وی در پایان اذعان داشت: ما باید شاخصه‎ها را در نظر بگیریم و هر کس در هر زمان دشمن را شاد کند شک نکنید یا غافل، یا نفوذی و یا عوام بی‎بصیرت است.

انتهای پیام/2307/ن40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول