اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رأی انضباطی برای تیم‌های ماشین‌سازی و گسترش فولاد

رسول خطیبی و تماشاگران ماشین‌سازی جریمه شدند

خبرگزاری فارس: کمیته انضباطی رأی خود را در خصوص تخلفات تماشاگران منتسب به تیم ماشین‌سازی تبریز، سرمربی این تیم همچنین رسول خطیبی بازیکن تیم گسترش فولاد صادر کرد.

رسول خطیبی و تماشاگران ماشین‌سازی جریمه شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از سایت رسمی فدراسیون، در دیدار بین تیم‌های گسترش فولاد تبریز و ماشین‌سازی تبریز از سری مسابقات لیگ دسته اول که در 17 دی در شهر تبریز برگزار شد، بر اساس گزارش داوری بعد از به ثمر رساندن گل تساوی تیم گسترش فولاد توسط رسول خطیبی، تماشاگران تیم ماشین‌سازی مرتکب فحاشی و شکستن صندلی‌های ورزشگاه شدند، خطیبی نیز به رفتار تماشاگران عکس‌العمل نشان داده و با کارت زرد دوم از داور مسابقه از زمین بازی اخراج همچنین محمدرضا میرحسینی مربی تیم ماشین‌سازی به دلیل اعتراض مکرر از نیمکت اخراج شد.

بر همین اساس کمیته انضباطی تماشاگران تیم ماشین‌سازی را به پرداخت 10 میلیون ریال جریمه نقدی، محمدرضا میرحسینی توبیخ کتبی و پرداخت 5 میلیون ریال جریمه نقدی همچنین رسول خطیبی را نیز به یک جلسه محرومیت و پرداخت 10 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.

انتهای پیام/60001/خ/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول