اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه پردیس:

پردیس فاقد زیرساخت‏های فرهنگی است

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرهای پردیس، بومهن، رودهن و آبعلی با بیان اینکه شهرستان پردیس فاقد زیرساخت‏های فرهنگی است، گفت: این شهرستان از کمبود فضای آموزشی رنج می‏برد.

پردیس فاقد زیرساخت‏های فرهنگی است

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، حجت‏‌الاسلام حسین توسلی صبح امروز در جمع شماری از مردم و مسئولان شهرستان پردیس اظهار داشت: زیرساخت‏های منطقه دچار مشکلات بی‏شماری است.

وی با تأکید بر لزوم تصویب و اجرای طرح متروی تهران- پردیس، خواستار تسریع در برنامه‏‌ریزی‏‌های مسئولان در امور خدماتی شد.

توسلی، تکمیل مصلا، توسعه حوزه علمیه، افزایش کتابخانه‏‌های عمومی، سینما و مؤسسات فرهنگی در شهرستان پردیس را از مطالبات مردم این خطه خواند.

امام جمعه شهرهای پردیس، بومهن، رودهن و آبعلی، ارتقای بخش مرکزی تهران به شهرستانی مستقل را خدمتی بسیار ارزنده از سوی دولت توصیف کرد.

وی ادامه داد: پتانسیل‏های موجود در پردیس بی‏شمار بوده و این شهرستان به لحاظ جغرافیایی در بهترین نقطه استان تهران واقع شده است.

*کمبود فضای آموزشی در شهرستان پردیس

امام جمعه شهرهای پردیس، بومهن، رودهن و آبعلی گفت: آموزش و پرورش این شهرستان با بیش از 22 هزار دانش‏آموز به خصوص در شهر بومهن، دچار مشکلات ناشی از کمبود فضای آموزشی است.

توسلی تصریح کرد: از سویی دیگر، شهر جدید پردیس با اجرای طرح‏های گسترده خانه‌‏سازی و روند رو به رشد پروژه‏های مسکن مهر در آینده پذیرای جمعیت قابل توجهی است.

وی اضافه کرد: بنابراین، باید از همین امروز فکری برای فرزندان این خانواده‏های مهاجر کرد تا کمبود فضای آموزشی خدای نکرده افت تحصیلی آنها را در پی نداشته باشد.

انتهای پیام2568/خ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول