اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در ایام دهه فجر

جنگ‌های شادی در مجتمع‌های فرهنگی همدان برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان گفت: در ایام دهه فجر مجتمع‌های فرهنگی جنگ‌های شادی را برای ایجاد فضای بانشاط همشهریان فراهم می‌کنیم.

جنگ‌های شادی در مجتمع‌های فرهنگی همدان برگزار می‌شود

هادی فیض‌منش امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: با همزمانی هفته وحدت با دهه فجر برنامه‌های این هفته از ویژگی‌های زیادی برخوردار است به طوری که برنامه‌های متنوع و با نشاطی پیش‌بینی شده است.

این مسئول با اشاره به تمام مشکلات و تنگناهای مالی که وجود دارد، گفت: برنامه‌هایی در حوزه ارشاد تدارک دیده شده که بسیار متنوع است و امیدواریم بتواند تمام ذائقه‌های فرهنگی و هنری هم استانی‌ها را تأمین کند.

معاون فرهنگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان از ایجاد فضای شاد و بانشاطی در ایام دهه فجر خبر داد و گفت: در ایام دهه فجر مجتمع‌های فرهنگی جنگ‌های شادی را برگزار می‌کنند که همشهریان می‌توانند در این ایام از این جنگ‌ها استفاده کنند.

وی برگزاری نمایشگاه‌های عکس، مطبوعات و کتاب را از دیگر برنامه‌های این ایام برشمرد و افزود: نمایشگاه عکس و مطبوعات در نگارخانه‌های بوعلی و آوینی و نمایشگاه کتاب در حوزه مساجد به صورت محلات و در کنار جشنواره فیلم فجر نیز نمایشگاه کتاب آوینی و محصولات فرهنگی ارائه می‌شود.

فیض‌منش با اشاره به برگزاری جشنواره موسیقی در ایام دهه فجر، عنوان کرد: پانزدهمین جشنواره موسیقی استان همدان در پایان برنامه‌های دهه فجر در همدان کلید می‌خورد که حدود 10 گروه در آن شرکت می‌کنند.

این مسئول بیان داشت: جشنواره شعر فجر در اسدآباد، جشنواره هنرهای تجسمی در ملایر و جشنواره ادبی در کبودراهنگ نیز از دیگر جشنواره‌های پیش‌بینی شده برای ایام دهه فجر است.

معاون فرهنگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان خاطرنشان کرد: برنامه‌های مختلف فرهنگی ـ هنری در تمام ادارات شهرستانی ارشاد از جمله نمایش‌ فیلم‌های رایگان برای دانش‌آموزان، اجرای جنگ‌های فرهنگی ـ هنری برای عموم مردم و برگزاری مسابقات فرهنگی از جمله برنامه‌ها به شمار می‌رود.

وی اکران فیلم فجر را از برنامه‌های شاخص دهه فجر امسال دانست و گفت: برنامه‌های پیش‌بینی شده برای دهه فجر از 12 بهمن آغاز شده و تا 12 اسفند ماه ادامه دارد.

فیض‌منش از اهدای کتاب و قرآن به مساجد در این ایام خبر داد و اذعان داشت: 34 جشن در 34 کانون فرهنگی ـ هنری نیز به مناسبت سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تدارک دیده شده است.

انتهای پیام/89003/ن20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول