اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالای استان زنجان تاکید کرد

ضرورت کار فرهنگی برای مقابله با مصرف کالای قاچاق

خبرگزاری فارس: دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالای استان زنجان با تاکید بر اجرای جدی طرح ملی شبنم در زنجان گفت: اجرای کار فرهنگی برای مقابله با مصرف کالای قاچاق در استان ضروری است.

ضرورت کار فرهنگی برای مقابله با مصرف کالای قاچاق

امیرحسین اسکندری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اجرای اقدامات فرهنگی را از اساسی‌ترین گام‌ها در راستای پیش‌گیری و مبارزه هوشمندانه با قاچاق کالا عنوان کرد و اظهار داشت: با اطلاع‌رسانی و آگاه‌سازی مردم نسبت به مضرات استفاده از کالای قاچاق در جامعه می‌توان در کنار اقدامات پیش‌گیرانه فعالیت بسیار موثری انجام داد.

وی، با بیان اینکه استان زنجان در زمینه برخورد و مبارزه با پدیده قاچاق رتبه‌های برتر کشور را کسب کرده ابراز امیدواری کرد که رتبه استان در حوزه پیش‌گیری و اطلاع‌رسانی از طریق اقدامات فرهنگی نیز ارتقاء یابد.

مدیرکل امنیتی استانداری زنجان ضمن تاکید بر اجرای طرح ملی شبنم (شبکه بازرسی و نظارت مردمی) به صورت جدی در استان زنجان، هم‌سویی و هم‌گرایی مسئولان استانی و استفاده از اقدامات جدید و ابتکارات در زمینه اطلاع‌رسانی به عموم مردم را خواستار شد.

وی بر زمینه‌سازی در راستای استفاده از ظرفیت‌های بخش خصوصی اشاره و خاطرنشان کرد: در بحث مبارزه و پیش‌گیری باید در کنار تامین امنیت جامعه، شرایط و مقتضیات بروز پدیده قاچاق را نیز شناسایی و برطرف کرد.

اسکندری همچنین شناسایی آسیب‌ها و نقاط ضعف در عملکرد مدیران، تبیین مبانی دینی، اقتصادی و سیاسی قاچاق در جامعه، آگاه‌سازی عمومی از میزان احکام صادره برای قاچاق کالا را از اثرات و فواید اقدامات فرهنگی در زمینه پیش‌گیری از قاچاق کالا برشمرد و افزود: موضوع قاچاق در تمام جوامع مصداق دارد و باید با اقدامات فرهنگی مستمر مضرات قاچاق در کلیه شئون جامعه را به مردم نشان دهیم.

انتهای پیام/2308/ر20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول