اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با دهه فجر

نمایشگاه حجاب و عفاف کرمان برپا می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان گفت: همزمان نمایشگاه‌ حجاب و عفاف با نمایش و عرضه محصولات حجاب و پوشش اسلامی در کرمان برپا می‌شود.

نمایشگاه حجاب و عفاف کرمان برپا می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان، احمد سعیدی اظهار داشت: همزمان با برگزاری نمایشگاه قرآن و عترت کرمان، چهارمین نمایشگاه حجاب نیز برپا می‌شود.

وی ابراز داشت: در این نمایشگاه که یکی از برنامه‌های ویژه هشتمین نمایشگاه قرآن استان کرمان است، نمایش و عرضه محصولات حجاب و پوشش اسلامی صورت می‌گیرد.

سعیدی افزود: در نمایشگاه مذکور تولیدکنندگانی از سراسر کشور همزمان با برپایی نمایشگاه بزرگ قرآن کریم از هفتم تا 15 بهمن ماه جاری‌ در محل حسینیه ثارالله کرمان تولیدات خود را در این زمینه عرضه می‌کنند.

وی تصریح کرد: یکی از ارزش‌های والا و مقدس در مکتب حیات‌بخش اسلام و سایر ادیان الهی‌، رعایت عفاف و حجاب است، حفظ کرامت انسانی در پرتوی این ارزش اجتماعی شکل می‌گیرد، نظام خانواده استحکام یافته، انحرافات کاهش می‌یابد و سلامت روانی و اجتماعی آحاد جامعه ارتقاء می‌یابد.

سعیدی گفت: روابط سالم میان دختر و پسر بر مبنای احترام به ارزش‌ها شکل می‌گیرد‌، ازدواج و دوام آن در سطح جامعه نهادینه می‌شود‌، طلاق کاهش می‌یابد‌، روابط گرم و صمیمی بین اعضای خانواده‌ها برقرار می‌شود و جامعه از آلودگی و بی‌بندوباری پاک شده‌، زمینه بالندگی علمی و شغلی فراهم می‌شود.

وی افزود: حفظ حجاب و پوشش اسلامی موجب حفظ شأن و منزلت دختران و زنان جامعه می‌شود، شاید بتوان گفت امروز یکی از بزرگترین خطرات و تهدیدها برای نسل جوان و نوجوان بدحجابی و بی‌بندوباری است که دشمنان همواره به عنوان حربه استفاده کرده‌اند.

بنابراین گزارش، نمایشگاه یاد شده‌ تولیدکنندگان اجناس خود را مستقیما و بدون واسطه با تخفیف نمایشگاهی عرضه می‌کنند.

انتهای پیام/2446/ع/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول