اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دادستان عمومی و انقلاب رودبار:

نظارت برخی اداره‌ها در امور ضعیف است

خبرگزاری فارس: دادستان عمومی و انقلاب رودبار گفت: برخی اداره‌ها و دستگاه‌های نظارتی ضعیف عمل می‌کنند.

نظارت برخی اداره‌ها در امور ضعیف است

به گزارش خبرگزاری فارس از رودبار، حجت‌ الاسلام محمد صادق ایران‌عقیده در جمع مدیران اجرایی این شهرستان با بیان اینکه پیشگیری از وقوع جرم جزو وظایف دستگاه قضایی است، اظهار کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی باید در حفظ اموال و حوزه مدیریتی خود توجه داشته باشند تا اموال دولتی در معرض سرقت قرار نگیرد.

وی نقش مدیران را در برطرف کردن مسایل و مشکلات مهم ارزیابی کرد و افزود: تمام مسایل و مشکلات نباید به دستگاه قضایی ارجاع داده شود و برخی از اتفاق‌ها را می‌توانیم با ریش سفیدی برطرف کنیم و به دستگاه قضا نکشانیم.

این مسئول، با تصریح بر اینکه برخی از اداره‌ها در امور نظارتی ضعیف عمل می‌کنند، گفت: گرانی ارزاق عمومی، کم‌فروشی‌ها و نانوایی‌ها باید زیر نظارت بیشتر مسئولان امر قرار گیرد.

وی ادامه داد: در قانون داریم که دستگاه قضا می‌تواند در عرصه نظارتی ورود کند اما می‌خواهیم اداره‌های مربوطه نظارت‌ها را بیشتر کنند.

ایران‌عقیده، به مشکلات برداشت شن و ماسه از رودبار اشاره کرد و یادآور شد: مشکل اساسی این امر به استان بر می‌گردد، صدور مجوزها با هماهنگی شهرستان صورت نمی‌گیرد.

وی از همکاری نکردن برخی مدیران در مواقع بحران گلایه کرد و متذکر شد: تمام مدیران برای برطرف شدن بحران باید همکاری داشته باشند.

انتهای پیام/84001/ح20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول