اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نظارت و بازرسی اداره کل حفاظت محیط زیست البرز:

80 کارشناس بر واحدهای صنعتی فعال در البرز نظارت می‌کنند

خبرگزاری فارس: مسئول نظارت و بازرسی اداره کل حفاظت محیط زیست استان البرز گفت: در هفته هوای پاک و به منظور کنترل و مدیریت منابع آلاینده 20 اکیپ در قالب 80 کارشناس از واحدهای صنعتی این استان دیدن می‌کنند.

80 کارشناس بر واحدهای صنعتی فعال در البرز نظارت می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از البرز، مرتضی شکوری‌پور ظهر امروز در مراسم اجرای طرح مانور کنترل و پایش واحدهای صنعتی استان البرز اظهار داشت: باید بسترهای رسیدن به هوای پاک و به دور از آلودگی را در کشور فراهم کنیم لذا با اجرای طرح‌های این چنینی در نطر داریم تا به اهداف خود دست پیدا کنیم.

وی ادامه داد: در این راستا در هفته هوای پاک طرح مانور کنترل و پایش واحدهای صنعتی استان البرز و مراکز معاینه فنی خودرو در این استان به اجرا درآمد.

شکوری‌پور افزود: یکی از مهم‌ترین اهداف اجرای این طرح کنترل و مدیریت منابع آلاینده و تلاش برای کاهش آلودگی هوا در استان البرز است.

وی تأکید کرد: در این راستا کارشناسان این اداره کل به صورت سرزده به واحدهای صنعتی مراجعه کرده و نحوه فعالیت و عملکرد آنان را کنترل می‌کنند.

شکوری‌پور افزود: این اکیپ‌ها با استفاده از دستگاه‌های نمونه‌گیری اقدام به سنجش میزان آلودگی این واحدها می‌کنند .

مسئول نظارت و بازرسی محیط زیست البرز خاطرنشان کرد: در صورت آلودگی این مهم به مدیر آن مرکز به صورت شفاهی تذکر داده می‌شود و در صورت عدم برطرف کردن مشکل از طریق مراجع قانونی جهت رفع آلودگی و یا پلمپ واحدها اقدام می‌شود.

انتهای پیام/2302/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول