اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر شرکت فولاد هرمزگان اعلام کرد

افزایش تولید فولاد هرمزگان در ماه‌های اخیر

خبرگزاری فارس: مدیر شرکت فولاد هرمزگان از افزایش تولید این شرکت طی ماه‌های اخیر خبر داد.

افزایش تولید فولاد هرمزگان در ماه‌های اخیر

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، مرتضی آقاجانی سه‌شنبه شب در دیدار با آیت‌الله نعیم‌آبادی نماینده ولی فقیه در هرمزگان، ضمن ادای احترام به جامعه روحانیت گزارشی از فعالیت‌های این شرکت ارائه کرد.

وی با اشاره به بهبود وضعیت تولید این شرکت گفت: خوشبختانه آمار تولید طی ماه‌های گذشته افزایش چشمگیری داشته است که موجب استفاده بهتر از ظرفیت‌های شرکت خواهد شد.

مدیرعامل فولاد هرمزگان در ادامه اظهار داشت: در صورتی که حمایت‌ها و پشتیبانی‌های مسئولان از کارخانجات تولیدی کماکان ادامه داشته باشد، شاهد پیشرفت‌های ارزشمندی خواهیم بود. 

وی خاطرنشان کرد: با انتقال دانش و تجربه فولادگران متعهد و متخصص کشور توانستیم با سرعت و با کمترین هزینه‌ها گام‌های بزرگی در رسیدن به ظرفیت اسمی برداریم.

این مسئول تصریح کرد: سعی کرده‌ایم ضمن استفاده از امکانات موجود، باعث رونق و توسعه استان در زمینه‌های مختلف شویم.

وی با اشاره به نقش دین در محیط کار افزود: افراد با معنویت بالاتر، زندگی کاری سالم‌تر، شادتر و پربارتری دارند و از کارایی بالاتری برخوردارند.

آقاجانی افزود: معنویت در محیط کاری ﺑﻪ ﻋﻨﻮان یکی از عواملی اﺳﺖ، که در رﻓﺘﺎر کارکنان ﻧﻘﺶ اساسی دارد و تقویت معنویت در بین کارکنان از اصول شرکت است.

* قطع وابستگی به نفت با افزایش تولید

آیت‌الله غلامعلی نعیم‌آبادی نیز در ادامه این دیدار که مسئولان و مدیران شرکت فولاد هرمزگان نیز در آن حضور داشتند، اظهار داشت: روحانیت و مسئولان کشوری همیشه حامی تولیدات داخلی بوده و تمام توان خود را برای حمایت از صنعت داخلی به کار خواهند گرفت.

وی با اشاره به تأثیرات فولاد هرمزگان در عرصه‌های مختلف استان از جمله اقتصادی، علمی، فنی، فرهنگی و اجتماعی اضافه کرد: از آنجا که صنعت توانسته است در کاهش معضلات اجتماعی و بهبود وضعیت اقتصادی جامعه نقش اصلی را ایفا کند، حمایت همه جانبه از آن ضروری است.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان گفت: مسئولان با درک صحیح از جایگاه و نقش صنعت به خصوص فولاد، همه توان خود برای رفع مشکلات تولید به کار گیرند.

وی یادآور شد: باید نفت را از سبد اقتصاد کشور خارج کرد تا تولید جایگاه خود را پیدا کند.

نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای خبرگان رهبری در ادامه به نقش معنویت نیروی انسانی در امر تولید اشاره کرد و وجود نمازخانه و مسجد و همچنین برپایی نماز جماعت در کارخانجات را لازمه سلامت کاری دانست.

شرکت فولاد هرمزگان به عنوان پیشرفته‌ترین کارخانه فولاد کشور دی‌ماه سال گذشته با حضور احمدی‌نژاد به صورت رسمی به بهره‌برداری رسیده است.

انتهای پیام/88001/ذ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول