اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای اداری محمودآباد خبر داد:

نامگذاری خیابان زکات در روستاهای محمودآباد

خبرگزاری فارس: یک عضو شورای اداری محمودآباد گفت: براساس تصمیمات اتخاذ شده، قرار است یک خیابان در روستاهای بخش مرکزی این شهرستان به نام زکات نامگذاری شود.

نامگذاری خیابان زکات در روستاهای محمودآباد

به گزارش خبرگزاری فارس از محمودآباد، روح‌الله علیزاده عصر امروز در جلسه مشترک بین رئیس کمیته امداد محمودآباد و برخی از مسئولان با دهیاران بخش مرکزی این شهرستان به تببین سنت ارزشمند زکات پرداخت و گفت: این کار بسیار خوب که از فروع دین ماست باید بین مردم گسترش یابد تا مردم از برکات این کار خداپسندانه بهره‌مند شوند.

عضو شورای اداری شهرستان محمودآباد به دهیاران توصیه کرد تا از وجود روحانیون حاضر در روستاهای خود در این راستا استفاده کنند.

وی اذعان داشت: مسئله زکات از نظر قرآن در آن حد از اهمیت است که در قرآن کریم عموماً هر جا دستور به اقامه نماز آمده، به دنبال آن دستور پرداخت زکات ذکر شده است.

علیزاده با بیان اینکه با هماهنگی انجام شده، یک خیابان از روستاهای بخش مرکزی را به نام زکات نامگذاری می‌کنیم، خاطرنشان کرد: امیدواریم در آینده ثمرات این امر واجب را در بین روستائیان شاهد باشیم.

وی با تأکید بر گسترش فرهنگ زکات در جامعه بیان داشت: عمل به دین اسلام ضامن خوشبختی بشر است و احکام اسلام همگی در خدمت جامعه اسلامی است.

انتهای پیام/86013/ذ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول