اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره زکات کمیته امداد لرستان خبر داد

افزایش 20 درصدی میزان زکات در لرستان

خبرگزاری فارس: رئیس اداره زکات کمیته امداد امام خمینی لرستان گفت: میزان زکات جمع‌آوری شده در استان 20 درصد نسبت به سال گذشته افزایش داشته است.

افزایش 20 درصدی میزان زکات در لرستان

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، حجت‌ الاسلام حسن ورمزیار ظهر امروز در جلسه هم‌اندیشی با موسسه‌های خیریه استان لرستان در خرم‌آباد اظهار کرد: در مجموع 37 میلیارد و 250 میلیون ریال زکات از ابتدای سال جاری تاکنون در استان جمع‌آوری شده است.

وی افزود: این میزان زکات نسبت به مدت مشابه سال قبل 20 درصد رشد دارد و پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال جاری به 50 میلیارد ریال افزایش یابد.

رئیس اداره زکات کمیته امداد امام خمینی لرستان تصریح کرد: مردم استان در پرداخت زکات همیشه پیشگام و پیشقدم هستند و هر ساله رقم مناسبی از زکات مردم در استان جمع‌آوری می‌شود.

وی در ادامه به مبحث توانمندسازی مددجویان زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی اشاره کرد و اظهار داشت: موسسه‌های خیریه باید در این زمینه کمیته امداد را یاری دهند تا با دید اجتماعی و کلان‌نگری به این مبحث بتوان بسیاری از مشکلات مددجویان را برطرف کرد.

ورمزیار گفت: فعالیت موسسه‌های خیریه ارزشمند است و در حال حاضر فعالیت توانمندسازی مددجویان توسط این موسسه‌ها انجام می‌شود و با همکاری فنی و حرفه‌ای که در این زمینه اعلام آمادگی کرده می‌توان نسبت به ایجاد فرصت‌های مناسب برای فراگیری آموزش‌های مختلف اقدام کرد.

انتهای پیام/2304/ز20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول