اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی 9 ماهه امسال

یک میلیارد تومان زکات در استان مرکزی جمع‌آوری شد

خبرگزاری فارس: دبیر ستاد احیای زکات استان مرکزی از جمع‌آوری یک میلیارد و 124 میلیون تومان زکات طی 9 ماهه امسال در استان خبر داد.

یک میلیارد تومان زکات در استان مرکزی جمع‌آوری شد

محسن ولیئی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: میزان زکات جمع‌آوری شده در سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 22 درصد رشد داشته است.

وی تصریح کرد: زکات جمع‌آوری شده در سه بخش عمرانی در مناطق محروم، معارف دینی و اسلامی و مصارف عمومی هزینه می‌شود که از این میزان 989 میلیون تومان آن صرف 163 طرح عمرانی در مناطق محروم شده است.

دبیر ستاد احیای زکات استان مرکزی با تاکید بر ضرورت فرهنگ ‌سازی در راستای ترویج فرهنگ زکات در جامعه افزود: با توجه به اهمیت زکات در دین اسلام، ضروری است تا همه تلاش‌ها در راستای تقویت این فریضه مهم معطوف شود.

ولیئی تبیین اهمیت و پیامدهای مثبت پرداخت زکات در بین عموم مردم را یکی از راه‌های مؤثر در ترویج فرهنگ زکات برشمرد و گفت: یکی از برکات ارزشمند انقلاب اسلامی مشخص کردن چهره زیبای احکام الهی است و زکات هم یکی از احکام الهی است که به وسیله آن می‌توان بسیاری از مشکلات موجود در جامعه را برطرف کرد.

انتهای پیام/87010/غ10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول