اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان جهاد کشاورزی‌ کرمان عنوان کرد

جذب‌ اعتبار‌ 1540 میلیارد ریال‌ طرح ‌کشاورزی در کرمان

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان گفت: تا‌کنون یک هزار و 540 میلیارد ریال از اعتبارات طرح توسعه بخش کشاورزی در استان کرمان جذب شده است.

جذب‌ اعتبار‌ 1540 میلیارد ریال‌ طرح ‌کشاورزی در کرمان

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان، عباس ملایی اظهار داشت: کارگروه توسعه بخش کشاورزی در شمال استان کرمان طی سال جاری با برگزاری‌ 350 جلسه در شهرستان‌ها و 14 جلسه در استان، 5 هزار و 200 میلیارد ریال طرح مصوب کرده است.

وی بیان کرد: 2 هزار و 600 میلیارد ریال از طرح‌ها به بانک کشاورزی معرفی و یک هزار و 540 میلیارد ریال آن پرداخت شده است.

ملایی افزود‌: برای اجرای این طرح‌ها 11 هزار و 192 طرح در کارگروه‌های شهرستان بررسی و به بانک معرفی شده که حدود 3 هزار و 350 طرح در حوزه تولیدات گیاهی و 6 هزار و 112 طرح در حوزه دام و طیور و مابقی در حوزه شیلات و صنایع کشاورزی و آب و خاک است.

وی عنوان کرد: برای اجرای بعضی از این طرح‌ها ‌آب و زمین مورد نیاز اختصاص یافته که ‌با بهره‌برداری از آنها موجب توسعه بخش کشاورزی استان کرمان می‌شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان با اشاره به میزان اعتبار جذب شده در هر شهرستان گفت: رفسنجان با‌ 283 میلیارد ریال، ارزوئیه با‌ 180 میلیارد ریال و سیرجان با ‌168 میلیارد ریال سه شهرستان اول را شامل می‌شوند.

وی تصریح کرد: کرمان با جذب اعتبار 143 میلیارد ریال، بافت 130 میلیارد ریال، شهربابک 97 میلیارد ریال، بردسیر 86 میلیارد ریال، زرند 65 میلیارد ریال، رابر 57 میلیارد ریال و فهرج 50 میلیارد ریال در رده‌های بعدی قرار دارند.

ملایی افزود: ریگان 48 میلیارد ریال، بم 40 میلیارد ریال، انار  33 میلیارد ریال، راور 17 میلیارد ریال، کوهبنان 15 میلیارد ریال و نرماشیر 12 میلیارد ریال اعتبار‌ در طرح توسعه بخش کشاورزی جذب کرده‌اند.

انتهای پیام/2446/غ/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول