اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان جهادکشاورزی کردستان اعلام کرد

افتتاح 4 پروژه جهادکشاورزی با اعتبار 210 میلیارد ریال

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان جهادکشاورزی از افتتاح چهار پروژه توسط جهادکشاورزی کردستان در ایام دهه فجر امسال خبر داد.

افتتاح 4 پروژه جهادکشاورزی با اعتبار 210 میلیارد ریال

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، محمدابراهیم حسن‌نژاد در جلسه کارگروه تدارک مراسم جشن‌های دهه فجر در کردستان که در محل استانداری کردستان برگزار شد هزینه انجام این پروژه‌ها را 21 میلیارد تومان عنوان کرد و افزود: یک هزار و 839 خانوار در اجرای این طرح‌ها زیرپوشش قرار خواهند گرفت.

وی از عطرافشانی و غبارروبی مزار شهدای روستایی، ایجاد بوستان در اطراف مزار شهدا، برگزاری کوه‌پیمایی با همکاری سپاه در روستاها، پخش برنامه‌های رادیو و تلویزیونی با موضوع دستاوردهای انقلاب در روستاها، اجرای برنامه‌های فرهنگی هنری در مدارس روستاها، اعزام اکیپ‌های بهداشتی به و برگزاری گفتمان دینی در روستاها را به عنوان دیگر برنامه‌های کمیته متبوع خود اعلام کرد.

افتتاح 80 پروژه در فجر امسال

مسئول کمیته مراسم دهه فجر نیز از افتتاح 80 پروژه در شهر سنندج با اعتباری بالغ بر 13 میلیارد تومان در حوزه‌های بهداشت و درمان، آموزش و پرورش، گازرسانی و عمران شهری و روستایی در ایام الله دهه فجر امسال خبر داد.

مسئول کمیته‌ تشکل‌های مردمی استان هم از رونمایی از یک هزار شغل ویژه محرومین و آسیب‌پذیران زیرپوشش کمیته امداد، همایش علمی و پژوهشی در روز 16 بهمن، اختصاص مبلغ 270 میلیارد تومان هدیه نظام به دانشجویان تحت پوشش این نهاد حمایتی و تحویل 34 دست جهیزیه به دختران مددجو در سالگرد پیروزی انقلاب خبر داد.

در ادامه این جلسه نمایندگان کمیته‌های ارتباطات، دانشجویی، دانش‌آموزی، بانوان، تزئینات شهری و بنیاد شهد نیز به ارائه برنامه‌های خود در راستای هرچه باشکوه‌تر کردن مراسم سالگرد پیروزی انقلاب پرداختند.

انتهای پیام/79008/ر20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول