اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر توزیع نیروی برق ملایر خبر داد

نصب بیش از 5700 انشعاب برق در شهرستان ملایر

خبرگزاری فارس: مدیر توزیع نیروی برق شهرستان ملایر از نصب 5 هزار و 736 انشعاب برق در شهرستان ملایر خبر داد و گفت: از ابتدای سال تاکنون 4 هزار و 294 انشعاب برق در این شهرستان به فروش رفته است.

نصب بیش از 5700 انشعاب برق در شهرستان ملایر

غلامرضا یداللهی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: مدیریت توزیع نیروی برق شهرستان ملایر با شناسایی فرصت‌ها و تهدیدها و تعامل با دستگاه‌های شهرستانی نهایت تلاش خود را به منظور ارائه خدمات مطلوب‌تر به مشترکان و متقاضیان به کار گرفته است.

وی با اشاره به افزایش درصد وصول مطالبات توزیع نیروی برق شهرستان ملایر افزود: از ابتدای سال تاکنون وصول مطالبات این شهرستان از 77 درصد به 85 درصد افزایش یافته است.

مدیر توزیع نیروی برق شهرستان ملایر تصریح کرد: با شناسایی انشعابات تقسیط شده و وصول مطالبات، مطالبات شرکت توزیع نیروی برق شهرستان ملایر یک میلیارد و 872 میلیون و 585 هزار ریال برآورد شده که 771 میلیون و 339 هزار ریال از آن وصول شده است.

وی از نصب 5 هزار و 736 انشعاب برق در شهرستان ملایر خبر داد و بیان داشت: طی امسال 4 هزار و 294 انشعاب برق نیز در این شهرستان به فروش رفته است.

یداللهی از واگذاری یک هزار و هشت انشعاب به مسکن‌های مهر شهرستان ملایر خبر داد و افزود: 618 انشعاب نیز در مسکن‌های مهر این شهرستان نصب شده است.

وی در ادامه با اشاره به جمع‌آوری 712 انشعاب برق غیرمجاز تصریح کرد: 310 پرونده در این زمینه تشکیل و از طریق اخطاریه و 85 پرونده نیز از طریق محاکم قضایی اقدام شده است.

مدیر توزیع نیروی برق شهرستان ملایر یادآور شد: تعداد پرونده متشکله مربوط به خسارات وارده 117 فقره بوده که 75 پرونده به نتیجه رسیده و انشعاب غیرمجاز به مجاز تبدیل شده است.

به گفته وی، 14 پرونده نیز در زمینه سرقت تجهیزات شبکه در محاکم قضایی تشکیل شده که با سارقان برخورد جدی صورت می‌گیرد.

یداللهی عنوان کرد: احداث 40 کیلومتر شبکه فشار متوسط، 30 کیلومتر شبکه فشار ضعیف و بیش از دو کیلومتر شبکه 20 کیلوولت مسکن مهر را از اقدامات توزیع نیروی برق شهرستان ملایر برشمرد.

وی ادامه داد: از دیگر اقدامات شرکت توزیع نیروی برق شهرستان ملایر می‌توان به افزایش ظرفیت پست‌های توزیع به میزان 4 هزار و 375 کیلوولت آمپر و احداث پست‌های جدید سایت‌های مسکن مهر به میزان 900 کیلوولت آمپر اشاره کرد.

مدیر توزیع نیروی برق شهرستان ملایر از بارگیری یک هزار و 50 پست توزیع خبر داد و گفت: تعدیل بار 337 پست نامتعادل، تعدیل بار 143 فیدر فشار ضعیف، بازدید از 613 پست توزیع عمومی و سرویس و تعمیر کامل 126 پست از جمله برنامه‌های انجام شده شرکت توزیع برق شهرستان ملایر است.

وی با بیان اینکه 340 مورد ضعف ولتاژ بر اساس درخواست مشترکین بررسی و برطرف شده، اضافه کرد: از ابتدای سال تاکنون 78 مورد ضعف ولتاژ ناشی از برنامه بازدید و تعمیرات نیز مورد بررسی قرار گرفته و برطرف شده است.

یداللهی تصریح کرد: 25 مورد بررسی و اصلاح نول برقدار، بازدید شبکه فشار ضعیف به میزان 913 کیلومتر، سرویس و تعمیر شبکه فشار ضعیف به میزان 210 کیلومتر و جایگزین سیم مسی با کابل خودنگهدار در راستای اصلاح و کاهش سرقت به طول 7 هزار و 872 متر طی 9 ماهه امسال صورت گرفته است.

وی در پایان سخنانش خاطرنشان کرد:‌ از دیگر اقدامات اجرایی می‌توان از بازدید و تعمیر خطوط 20 کیلوولت به طول یک هزار و 725 کیلومتر، هفت مورد تعدیل بار فیدرهای 20 کیلوولت و احداث و بهره‌برداری از فیدر جدید زیتون نام برد.

انتهای پیام/89006/ح40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول