اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خلخال:

پست برق 230 کیلوولت در خلخال ایجاد می‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار خلخال از ایجاد پست 230 کیلوولت در سال آینده در شهرستان خلخال خبر داد.

پست برق  230 کیلوولت در خلخال ایجاد می‌شود

 به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، هوشنگ محمدی عصر امروز در آیین تودیع و معارفه سرپرست جدید اداره برق خلخال از ایجاد پست 230 کیلوولت شهرستان خلخال در سال 92 خبر داد و اظهار داشت: پست 230 کیلوولت خلخال با توجه به نیاز صنایع و کارخانجات شهرستان خلخال در سال 92 با اعتبار بالغ بر 20 میلیارد تومان احداث خواهد شد.

 

محمدی خاطرنشان کرد: با راه‌اندازی این پست در آینده‌ای نزدیک شهرستان خلخال از لحاظ برق صنایع و مصارف خانگی 70 سال آینده شهرستان هیچ مشکلی نخواهد داشت.

وی خطاب به مجموعه حاضر تصریح کرد: به علت اینکه شهرستان خلخال در حال توسعه است و با توجه به وجود شهرک‌های صنعتی و کارخانجات در حال تأسیس این نیاز بیش از پیش در این شهرستان احساس می‌شود.

محمدی با تقدیر از مدیریت سابق اداره برق خلخال افزود: در طول چهار ماهی که بنده در خدمت مردم شریف خلخال بوده‌ام، هیچ خاموشی در خلخال مشاهده نشده و این توان کاری مجموعه برق را می‌رساند.

فرماندار خلخال در بخش دیگری از سخنان خود در جمع کارکنان اداره برق خلخال گفت: بی‌دلیل نیست که مقام معظم رهبری هر سال را با نامی نامگذاری کرده و بر روی حوزه خاصی تأکید می‌فرمایند که امسال نیز در کنار شعار سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی بحث اقتصاد مقاومتی مطرح شده که در شاخص‌هایی همچون نگاهی علمی و کارشناسی شده، برنامه‌ریزی مدبرانه در تدوین اهداف و محورهای حرکت، ثبات و استمرار مدیریت از سوی مقام معظم تأکید شده و در اولویت کاری ماست.

وی صرفه‌جویی و اصلاح الگوی مصرف، جهاد اقتصادی، همت مضاعف و کار مضاعف را در راستای اقتداری نظام جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد و افزود: همه این مفاهیم برای تسریع در حرکت رو به رشد کشور ما و خودکفایی کشور تدوین شده است.

* 420 هزار مشترک برخوردار از نعمت برق در استان اردبیل

علیرضا علیزاده، مدیرعامل شرکت برق استان نیز در این مراسم از وجود 420 هزار مشترک برق در سطح استان خبر داد و افزود: در حال حاضر 100 درصد جمعیت شهری استان از نعمت برق برخوردار هستند

وی به چشم‌انداز برق در سال‌های آینده اشاره کرد و یادآور شد: کاهش و به صفر رسیدن میزان خاموشی، خدمت‌رسانی بیشتر به مشترکین و راه‌اندازی دفاتر پیشخوان خدمات دولتی و ثبات برق از عمده اهداف شرکت برق استان است.

وی اذعان داشت: مردم ارزشمند ما با صبوری مشکلات را پشت سر گذاشته‌اند و ما نیز در تلاش هستیم تا با کاستن مشکلات در حوزه برق بتوانیم، خدمتی از این نظام به مردم هدیه کنیم که در این زمینه شهرستان خلخال در اکثر شاخص‌ها در استان حرف اول را می‌زند.

علیزاده اضافه کرد: اجرای کامل شبکه‌گذاری برق و برق‌دهی به شهرک‌های مسکن مهر جزو مهم‌ترین اقدامات این شرکت بوده که در شهرستان خلخال کامل انجام شده و تمامی زیرساخت‌ها برای برق مشترکان ساکن در این شهرک‌ها کاملاً آماده است.

مدیرعامل شرکت برق استان افزود: در دهه فجر امسال نیز بیش از یک میلیارد و 250 میلیون تومان پروژه در بخش برق، توسعه شبکه، مسکن مهر در شهرستان خلخال آماده بهره‌برداری است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، ناصر عبداللهیان مدیر سابق اداره برق خلخال نیز در این مراسم ضمن ارائه گزارش عملکرد از فعالیت خود در طول سمت مدیر برق خلخال ابراز داشت: 14 ترانس برق در شهرستان خلخال نصب شده و تمامی مشکلات با دید و نگاه مهندسی مورد بررسی قرار گرفته است.

وی اضافه کرد: فیدر پنج برق کلور که سال‌ها مشکل داشت با همکاری کادر فنی برق شهرستان خلخال برطرف شده و نیز 603 مورد دستور کار از سال گذشته در اداره برق موجود بود که با همت و تلاش همکاران این رقم دستور کار به 197 مورد رسیده که تلاش مجموعه بر انجام کامل دستورات کار است.

عبداللهیان عمده هدف خدمت خود را وحدت و یکدلی، بی‌حاشیه بودن، متمرکز شدن و کسب رضایت مردمی عنوان کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در پایان این مراسم از زحمات ناصر عبداللهیان تجلیل و بابک روح‌اللهی به عنوان سرپرست جدید اداره برق خلخال منصوب شد.

انتهای پیام/62008/ذ30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول