اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اول بهمن ماه رخ می‌دهد

آغاز احداث مجتمع فرهنگی ـ هنری در فامنین همدان

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فامنین گفت: اول بهمن ماه عملیات احداث مجتمع فرهنگی ـ هنری در فامنین آغاز می‌شود.

آغاز احداث مجتمع فرهنگی ـ هنری در فامنین همدان

ناصر قره‌باغی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: در راستای تأمین زیرساخت‌های فرهنگی شهرستان فامنین که فاقد مجتمع فرهنگی ـ هنری بود، از اول بهمن ماه احداث مجتمع فرهنگی ـ هنری در همدان آغاز می‌شود.

وی تصریح کرد:‌ تملک زمین در نظر گرفته شده برای احداث مجتمع فرهنگی ـ هنری توسط شهرداری، معاون عمرانی استاندار و مدیرکل ارشاد تملک و تحویل پیمانکار شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فامنین با بیان اینکه به دنبال اخذ مجوزها در حوزه انتشاراتی‌ها هستیم، افزود: در زمینه کانون‌های آگهی تبلیغاتی نیز مجوزها دریافت شده و به زودی یکی از مجوزها آماده می‌شود و دو مورد دیگر نیز در دست پیگیری است.

وی با بیان اینکه سه کانون فرهنگی ـ هنری مساجد در دست اقدام است، افزود: در شهرستان فامنین‌ 13 کانون فرهنگی - هنری مساجد وجود دارد که برنامه‌های فرهنگی برای نوجوانان و جوانان در نظر گرفته شده که سه مورد دیگر نیز در دست اقدام است. 

قره‌باغی همچنین به قرائت زیارت حضرت رسول(ص) همزمان با استان در شهرستان فامنین خبر داد و گفت: در شهرستان فامنین قبل از اقامه نماز جمعه زیارت حضرت رسول(ص) در فامنین قرائت می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: بعد از ظهر پنج‌شنبه و جمعه نیز برنامه‌هایی در کانون‌های مساجد برگزار می‌شود که نوجوانان و جوانان می‌توانند برای بهره‌گیری از معنویات این روز در برنامه‌ها حضور پررنگی داشته باشند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فامنین در پایان سخنانش اظهار کرد: انجمن ادبی شهرستان فامنین نیز روز سه‌شنبه به مناسبت رحلت پیامبر(ص) برگزار می‌شود که شاعران و علاقمندان به شعر و ادب می‌توانند در آن حضور یابند.

انتهای پیام/89003/ر30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول