اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهر رامسر:

سینما فتح رامسر مجتمع فرهنگی می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس شورای شهر رامسر از پیگیری‌های فرمانده سپاه رامسر درباره عدم فروش سینما فتح خبر داد.

سینما فتح رامسر مجتمع فرهنگی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از رامسر، علی امینی شامگاه دوشنبه در نشست خبری با خبرنگاران با اشاره به لزوم وجود سینما در شهرستان گفت: ملک سینما فتح که سال‌ها بدون استفاده بوده و قصد فروشش را داشته‌اند با پیگیری‌های مستمر فرمانده سپاه ناحیه رامسر، فروش آن منتفی و قرار است که در این مکان یک مجتمع فرهنگی ساخته شود.

این مسئول تاکید کرد: دانشگاه‌ها جزو فضاهای شهری هستند و این آموزش نباید جزیره‌ای بوده و باید در راستای مدیریت شهری عمل کنند.

استخدام در شهرداری شهر رامسر

وی در ادامه گفت: از اساتید باید برای منافع شهر بهره برد و حتی برای پذیرش دانشجو باید رشته‌هایی عرضه شود که مرتبط با موضوع‌های منطقه باشند.

رئیس شورای شهر رامسر با اشاره به مسئله استخدام در شهرداری شهر رامسر بیان کرد: اعتقاد به شایسته‌سالاری دارم و همه جوان‌های تحصیلکرده علاقه‌مند هستند در محیط جذابی مثل شهرداری که چندوجهی است کار کنند.

وی تصریح کرد: اگر شهرداری رامسر نیاز به نیرو داشته است باید فراخوان عمومی داده و پس از پذیرش در آزمون‌هایی با سؤالات مشخص شده با اطلاع شورای شهر و همچنین استانداری این عمل صورت می‌گرفت.

برج چشم‌انداز رامسر هتل می‌شود

امینی شاد گفت: برای روشن ‌شدن مسئله این استخدام‌ها که افکار عمومی را درگیر خود ساخته است باید با شهردار شهر رامسر در مورد این مسئله پرس و جو کنیم تا تمام جوانب کار آشکار شود.

این مسئول درباره برج چشم‌انداز رامسر خاطر نشان کرد: سرمایه‌گذاری برای تبدیل این برج به هتل پیدا شده که تمایل دارد معماری ظاهری این بنا را با توجه به معماری هتل رامسر تعییر دهد.

وی در مورد پروژه کیش پارس مارین اعلام کرد: حق با شهرداری است که از سرمایه‌گذار این پروژه به دلایل عدم سرمایه‌گذاری مناسب، عدم بازده و کارایی و صورت نگرفتن تعهدات قبلی لغو مسئولیت شده است.

خدمات‌رسانی باید در شهر نمونه گردشگری نمونه باشد

امینی شاد درباره اختلاف‌های درون شورای شهر گفت:  در یک گروه اگر سکون حکمفرما بوده و تحرک و بحثی نباشد باید به آن گروه شک کرد.

وی در ادامه گفت: به اندازه توانی که دارم کار کرده ولی از خودم راضی نیستم ولی با توجه به برنامه‌های آینده شهرستان رضایت دارم.

امینی‌شاد اظهار داشت: خدمات‌رسانی باید در شهر نمونه گردشگری نمونه باشد و باید گردشگران اسلامی را در زیر سایه اسلام پذیرا بوده و این برنامه‌هایی مدون لازم دارد.

انتهای پیام/86024/ق20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول