اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا 10 دی ماه ادامه دارد

نمایش «زندگی شهروندی» روی صحنه مجتمع فرهنگی امام (ره) اصفهان

خبرگزاری فارس: در ادامه برگزاری تئاتر آئینی غیر رقابتی اصفهان، «زندگی شهروندی» به کارگردانی اسماعیل صرامی روی صحنه مجتمع فرهنگی امام خمینی(ره) رفته و تا 10 دی ماه ادامه دارد.

نمایش «زندگی شهروندی» روی صحنه مجتمع فرهنگی امام (ره) اصفهان

اسماعیل صرامی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: در ادامه برگزاری جشنواره تئاتر غیر رقابتی در اصفهان، تئاتر زندگی شهروندی تا 10 دی ماه ادامه می‎یابد.

وی افزود: زندگی شهروندی داستان زندگی دو پیرمرد را روایت می‌کند که در حین بازی شطرنج با رعایت نکردن موارد آموزش شهروندی دچار حادثه می‎شوند و از دنیا می‎روند.

کارگردان تئاتر «زندگی شهروندی» درباره موضوع این نمایش گفت: این نمایش با موضوع ترافیک و آموزش شهروندی قصد دارد آموزش‎هایی را هر چند به صورت مقدماتی به مردم آموزش دهد.

وی با بیان اینکه این نمایش با شیوه پرفورمنس اجرا شده و بدون کلام است، ادامه داد: این نمایش به همراه موسیقی و حرکت بازیگران انجام می شود.

صرامی با اشاره به برگزاری جشنواره تئاتر غیر رقابتی گفت: برگزاری این جشنواره توسط خانه شهروند حرکت مثبتی بود که فضای مناسبی را برای به صحنه آمدن تئاتری‎ها و دیده شدن آنها رقم زد.

وی گفت: تئاتر ایران فراز و فرودهای زیادی دارد که در پایتخت به آن اهمیت بیشتری داده می‎شود و معمولاً تئاتر در شهرستان‎ها مهجور مانده است.

وی با اشاره به اینکه این نمایش در بیست و هشتمین دوره جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر موفق به کسب جایزه اول کارگردانی و اول طراحی صحنه در بخش تئاتر خیابانی شده است، از بازیگران این نمایش نام برد و گفت: محمد حاجیان، ابوالفضل مرتضوی، علیرضا امیدی، امیر محمد امیدی و  محمد کریمی بازیگران این نمایش هستند.

به گزارش فارس، این نمایش در فرهنگسرای مادر روی صحنه رفت و از 8 تا 10 دی در مجتمع فرهنگی امام خمینی از ساعت 16 روی سن می‎رود.

انتهای پیام/2301/صا20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول