اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه صائین‌قلعه تاکید کرد

لزوم مقابله با ساختارشکنی‌های عرصه حجاب و عفاف در جامعه

خبرگزاری فارس: امام جمعه صائین‌قلعه گفت: صدا و سیما و دولتمردان باید برای مقابله با ساختارشکنی‌ها در عرصه حجاب و عفاف برنامه داشته باشد.

لزوم مقابله با ساختارشکنی‌های عرصه حجاب و عفاف در جامعه

حجت‌الاسلام علی طالبی‌لو امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ابهر با اشاره به بدحجابی و بی‌حجابی برخی افراد در سطح جامعه اظهار داشت: دشمن با جنگ نرم درصدد دستیابی به اهداف شوم خود است.

وی افزود: ساختارشکنی‌ها در عرصه حجاب و عفاف خبر از حرکتی سازماندهی شده می‌دهد که پشت پرده آن دشمنان انقلاب نشسته‌اند.

امام جمعه صائین‌قلعه با تاکید بر لزوم ایستادگی در برابر توطئه‌های شوم دشمنان خاطرنشان کرد: در این مرحله صدا و سیما و دولتمردان باید برای مقابله با ساختارشکنی‌ها در عرصه حجاب و عفاف برنامه داشته باشد.

وی با ابراز نگرانی از متون و مفاهیم فیلم‌های تولید شده در رسانه ملی و دیگر رسانه‌های جمعی گفت: متاسفانه تنها سوژه فیلمسازان ما دوستی و ارتباط یک دختر و پسر با یکدیگر است.

حجت‌الاسلام طالبی‌لو افزود: حجاب تنها شاخصه یک زن مسلمان است که باید به فرهنگ‌سازی و تغییر باورهای غلط و ناصحیح افراد جامعه پرداخت.

وی به موضوع طراحی‌، تولید و مدل‌سازی لباس‌های مصرفی مردم اشاره و تصریح کرد: باید با فعالیت مراکز تولید لباس‌های اندامی و مشوق بدحجابی برخورد قانونی و قضائی شود.

امام جمعه صائین‌قلعه در ادامه با اشاره به وضعیت اقتصادی موجود ابراز داشت: احتکار یک پدیده شوم اقتصادی است که متاسفانه برخی با ارز دولتی کالا وارد کرده و در انتظار گرانی کالاهای خریداری شده را احتکار کرده‌اند.

وی افزود: در این زمینه دولت و قوه قضائیه باید صادقانه وارد عمل شوند، چرا که این امر این دخل و تصرف در بیت المال بوده و در دین ما جایگاهی ندارد.

حجت‌الاسلام طالبی‌لو در ادامه با اشاره به نقشه‌های دشمنان برای ایجاد یاس و ناامیدی در میان مردم گفت: دشمن در صورت عدم نتیجه‌گیری از تحریم‌ها و برای توقف روند توسعه کشور ایران به اقدامات ننگینی همچون ترور دانشمندان هسته‌ای ما می‌پردازد.

وی اضافه کرد: ولی دشمن غافل از این است که با ترور دانشمندان هسته‌ای، تلاش دیگر دانشمندان و دانشجویان کشور بیشتر شده و ملت غیور و ولایت‌مدار ایران هیچ‌گاه تسلیم فشارهای روانی و تحریمی دشمن نمی‌شود.

امام جمعه صائین‌قلعه با اشاره به انتخابات پیش رو در سال آینده اظهار داشت: در فتنه 88 فتنه‌گران به سه دسته تقسیم شدند.

وی با بیان اینکه برخی به کشورهای غربی و عربی پناهنده شده و عده‌ای توبه کرده به آغوش نظام برگشتند، عنوان داشت: ولی عده‌ای هم هنوز ساکت مانده‌اند.

حجت‌الاسلام طالبی‌لو تصریح کرد: این افراد باید بدانند که ایستادن در مقابل ملت دوستدار نظام ولائی یعنی تبعیت از استکبار که سر انجام آن مواجهه با ملت مسلمان و موج خروشان انقلاب اسلامی و ثمره آن شکست و نابودی است.

وی در ادامه با بیان اینکه ما در این زمان با یک فتنه عظیم شیطانی مواجه هستیم که درصدد جدا کردن ما از رهبری الهی هستند، گفت: در فتنه 88 تمام تلاش دشمن این بود که مسئله ولایت‌فقیه خرد شود.

امام جمعه صائین‌قلعه افزود: در تمام دنیا حکومت جمهوری اسلامی ایران را با نام حکومت ولایت‌فقیه می‌شناسند که دشمن در فتنه 88 در پی حذف این مهم بود.

وی تصریح کرد: دشمنان و فتنه‌گران باید بدانند که قوام این حکومت به این است که مردم اطاعت از رهبرشان را اطاعت از خدا دانسته و دین و سیاست با هم توام شده است.

انتهای پیام/73001/ر30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول