اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو مجلس خبرگان رهبری:

بی‌حجابی جوانان را از عرصه دین بیرون می‌کند

خبرگزاری فارس: عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: بی‌حجابی جوانان را از عرصه دین بیرون می‌کند.

بی‌حجابی جوانان را از عرصه دین بیرون می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، آیت‌الله سید احمد علم الهدی در خطبه‌های نماز جمعه مشهد اظهار کرد: اربعین حسینی روزی است که پهنه آن باید مورد تامل و تعقل قرار گیرد.

عضو مجلس خبرگان رهبری خاطر نشان کرد: در آموزه‌های دینی و اسلامی توجه خاص و ویژه‌ای نسبت به امام حسین(ع) شده است و برای عزاداری‌ ایشان سفارش‌های فراوانی به مسلمانان شده است.

وی یادآور شد: اربعین امام حسین(ع) تنها خاطره‌ نام سیدالشهدا نیست بلکه توجه و بصیرت‌افزایی فرهنگ حسینی و دین نبوی است.

عضو مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: توجه به اربعین حسینی توجه به همه آزادمردانی‌ است که در راستای توسعه و گسترش دین از هیچ تلاشی دریغ نکردند.جریانات و حقایق مورد تاملی در این 40 روز در مسیر اهل بیت قرار داشت.

عضو مجلس خبرگان رهبری اظهار کرد: در هیچ کشور و هیچ دینی به اندازه اسلام تابلویی که حضرت زینب (س) به عنوان یک زن در این 40 روز از خود نشان داد وجود ندارد.

عضو مجلس خبرگان رهبری افزود: اگر زن در تعالیم اسلامی الگو قرار گیرد حضرت زینب (س) است که به عنوان یک الگو می‌توانیم در واقعه کربلا او را به دنیا معرفی کنیم.

وی خاطر نشان کرد: صبر و پایداری در برابر سختی‌ها و مصیبتها و شهامت،دلیری و افشای حقایق و پیام‌رسانی، تبیین و روشنگری و مدیریت در شرایط بحران از دیگر ویژگ‌ی‌های این بانوی بزرگوار است.

علم الهدی با اشاره به روز 15 دی روز کشف حجاب در ایران توسط رضاخان گفت: رضاخان ملعون به عنوان جاسوس برای انگلیس کارش این بود که شأن و منزلت زن را از جامعه اسلامی بگیرد.

وی افزود: بی‌حجابی جوانان را از عرصه دین بیرون می‌کند و بی‌ارزشی زن خاصیت دوم آن است.

انتهای پیام/70001/خ40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول