اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خبر داد

راهیابی قصه‌گوهای اصفهانی به مرحله نهایی جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی

خبرگزاری فارس: مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گفت: سه قصه گوی اصفهانی به مرحله نهایی جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور راه یافتند.

راهیابی قصه‌گوهای اصفهانی به مرحله نهایی جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی

حامد عسگری‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: مرحله منطقه‌ای شانزدهمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور 27 دی در بوشهر برگزار شد و مرحله‌ نهایی جشنواره‌ بین‌المللی قصه‌گویی طی روزهای 28 بهمن تا یکم اسفند در تبریز برگزار می‌شود.

وی افزود: در این جشنواره 41 قصه‌گو از هشت استان اصفهان، گلستان، بوشهر، همدان، سمنان، اردبیل، خراسان شمالی و کرمان در این جشنواره حضور دارند.

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از راه یافتگان به این جشنواره نام برد و در ادامه گفت: در بخش آزاد جشنواره قصه گویی بوشهر مسعود شاهنگی با قصه رستم 10 ساله به بخش آزاد این جشنواره راه پیدا کرد.

وی اضافه کرد: مهدی رحمانی نیز از اصفهان با قصه راز درخت انجیر در بخش برگزیدگان به مرحله‌ نهایی جشنواره قصه‌گویی راه پیدا کرد.

عسگری‌فر اضافه کرد: در بخش مربیان قصه گو نرجس شمس آبادی مربی فرهنگی مرکز آران و بیدگل اصفهان با قصه دزدان در مسجد جامع و مهدی رحمانی و مسعود شاهنگی در بخش داوری نوجوانان از اصفهان به عنوان برگزیده انتخاب شدند.

انتهای پیام/2301/صا20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول