اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در شهریور ماه سال 92 صورت می‌گیرد

برگزاری جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی با موضوع امام رضا (ع) در اصفهان

خبرگزاری فارس: مدیر اجرایی جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی رضوی اصفهان گفت: علاقمندان به حضور در جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی رضوی می‌توانند آثار خود را به کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اصفهان ارسال کنند.

برگزاری جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی با موضوع امام رضا (ع) در اصفهان

مرتضی بصیرپور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اعلام این مطلب که جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی رضوی در اصفهان و در شهریور ماه سال 92 برگزار می‌شود، اظهار کرد: علاقه‌مندان برای شرکت در این جشنواره می‌توانند در زمینه مراحل مختلف زندگی امام رضا (ع)، شخصیت علمی مذهبی و اجتماعی سیاسی، معجزات امام رضا (ع)، خاطرات زیارت و آداب مربوط به آن با توجه به شرایط فرهنگی مناطق مختلف کشور، جایگاه امام رضا (ع) در فرهنگ ایرانیان و حرکت تاریخی امام رضا (ع) از مدینه به ایران قصه گویی کنند. 

مدیر اجرایی جشنواره بین‌المللی قصه گویی رضوی در اصفهان گفت: گسترش فرهنگ قصه‌گویی در کشور و معرفی قصه‌گویان برتر ملی و بین‌المللی از اهداف برگزاری این جشنواره است و برگزاری جشنواره می‌تواند باعث ترویج فرهنگ رضوی در میان کودکان و نوجوانان شود.

وی با تاکید بر اینکه تأثیر ایجاد این پیوند عاطفی بین مردم و امام هشتم (ع) که به واسطه برگزاری این جشنواره ایجاد می‌شود، قابل توجه است، گفت: چهارمین جشنواره بین‌المللی رضوی در 19 و 20 شهریور ماه سال آینده در اصفهان برگزار می‌شود.

بصیر پور گفت: علاقه‌مندان به شرکت در چهارمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی رضوی می‌توانند آثار قصه‌گویی خود را به صورت سی دی به کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان ارسال کنند.

انتهای پیام/2301/صا20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول