اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان اصفهان:

اصفهان میزبان چهارمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی رضوی شناخته شد

خبرگزاری فارس: مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان اصفهان گفت: اصفهان میزبان چهارمین جشنواره بین‎المللی قصه‌گویی رضوی با هدف آشنایی کودکان و نوجوانان با امام رضا(ع) است.

اصفهان میزبان چهارمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی رضوی شناخته شد

حامد عسگری‎فر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان از برگزاری جشنواره بین‎المللی قصه گویی رضوی در اصفهان، خبر داد و اظهار داشت: برگزاری جشنواره می‎تواند سبب ترویج فرهنگ رضوی در میان کودکان و نوجوانان شود و همچنین تأثیر ایجاد این پیوند عاطفی که به واسطه برگزاری این جشنواره ایجاد می‎شود، قابل توجه است.

وی ادامه داد: اصفهان شهریور ماه سال آینده میزبان چهارمین جشنواره بین‎المللی رضوی است و همچنین برگزاری این جشنواره تقویت فعالیت‎های قصه‌گویی در مراکز فرهنگی و هنری کانون و همچنین گسترش فرهنگ قصه‌گویی در کشور و معرفی قصه‌گویان برتر ملی و بین‎المللی است.

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان اصفهان در ادامه متذکر شد: جشنواره قصه گویی که آذر ماه در اصفهان برگزار شد با استقبال خوبی مواجه شد که از نشانه‎های علاقه بچه‎های اصفهانی به قصه گویی است.

این مسئول در پایان اذعان داشت: جشنواره بین‎المللی قصه گویی رضوی جشنواره‎ای برای بیان ترویج آشنایی با امام رضا(ع) است که برای تدارک برگزاری این جشنواره در اصفهان اقدامات لازم انجام میشود تا به خوبی برگزار شود.

انتهای پیام/2301/ن20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول