اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

2 هنرمند گنابادی در شانزدهمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی موفق به کسب مقام شدند

خبرگزاری فارس: مسئول مرکز شماره یک کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گناباد گفت: دو هنرمند گنابادی در مرحله استانی شانزدهمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی موفق به کسب مقام برتر شدند.

2 هنرمند گنابادی در شانزدهمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی موفق به کسب مقام شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از گناباد، پروانه حسین‌زاده عصر امروز در جمع خبرنگاران گناباد اظهار داشت: با هدف گسترش فرهنگ قصه‌گویی، توانمند‌سازی مربیان از طریق ارتقای دانش قصه‌گویی، تولید متون مناسب قصه‌گویی برای کودکان و نوجوانان و تبادل تجربه میان قصه‌گویان، مرحله استانی شانزدهمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی برگزار شد.

وی افزود: در این جشنواره که در دی ماه امسال در مشهد برگزار شد؛ «اعظم خزاعی» و «صدیقه مجتهد پور» از گناباد در بخش‌های مربیان کانون‌ها و آزاد برگزیده شده‌اند.

وی گفت: بر اساس بیانیه هیئت داوران این جشنواره، توجه به زبان هنری قصه و طبیعت یک اثر هنری، عنایت به ساختار تکنیکی داستان و تفاوت آن با متن تاریخی و قطعه ادبی، گزارش و شعر، دقت در تفاوت متن روایی با متن مکتوب، توجه به حوصله مخاطب در تنظیم حوادث، زمان قصه و مدت آن در این انتخاب تاثیرگذار بوده است.

حسین‌زاده تصریح کرد: این دو هنرمند همراه با چند قصه‌گو از شهرستان‌های دیگر استان از میان 60 قصه‌گو در مرحله استانی برگزیده شده و به مرحله منطقه‌ای راه یافتند.

انتهای پیام/70006/ت20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول