اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل:

جشنواره غنچه‌های فجر در اردبیل برگزار می‌شود/راهیابی قصه‌گوی اردبیلی به جشنواره بین‌المللی

خبرگزاری فارس: مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل از برگزاری جشنواره غنچه‌های فجر همزمان با ایام‌الله دهه فجر در به نمایش گذاشتن آثار برتر و مبتکرانه کودکان و نوجوانان خبر داد.

جشنواره غنچه‌های فجر در اردبیل برگزار می‌شود/راهیابی قصه‌گوی اردبیلی به جشنواره بین‌المللی

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، ناهید اللهوردی‌زاده عصر امروز در جلسه کمیته کودک و نوجوان دهه فجر اظهار داشت: این کمیته امسال برنامه‌های متنوعی را نسبت به سال‌های گذشته با محوریت آشنا کردن کودکان و نوجوانان با اهداف و دستاوردهای انقلاب اسلامی تدارک دیده که از جمله آن می‌توان به نشست‌های تخصصی در این زمینه و برنامه‌های فرهنگی متنوع با محتوای انقلابی و ارزشی اشاره کرد.

وی با یادآوری اینکه دیدار با خانواده‌های شهدا و برپایی نمایشگاه‌های مختلف به همراه اهدای کتاب‌ها و آثار فرهنگی به کودکان در این ایام در دستور کار قرار گرفته است، تصریح کرد: برنامه متفاوتی که امسال نسبت به سال‌های گذشته در دستور اجرا قرار دادیم آشنا کردن کودکان و نوجوانان با فعالیت‌ها در حوزه سایبری و مجازی است که سعی کردیم با تولید نشریه الکترونیکی و وبلاگ‌نویسی و مقالات ادبی، هنری و ورود به کتابخانه‌های الکترونیکی و نقاشی‌های مرتبط در این حوزه نسل آینده را بیشتر با مفاهیم ارزشی انقلاب آشنا کنیم.

اللهوردی‌زاده به اجرای سرودهای مختلف انقلابی در ایام دهه فجر در مهدهای کودک و مراکز حضور کودکان و نوجوانان اشاره کرد و ادامه داد: تلاش می‌کنیم تا در مسیر راهپیمایی 22 بهمن ایستگاه‌های نقاشی برپا شده و شاهد پخش فیلم‌های متنوع برای کودکان با موضوع انقلاب باشیم.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل از افتتاح نمایشگاه‌های متنوع آثار هنری و محصولات فرهنگی کودکان به همین مناسبت خبر داد و بیان داشت: آنچه در این بین یک موضوع اصلی و هدف‌گذاری اساسی به شمار می‌رود آشنا کردن نسل سوم و چهارم انقلاب با ارزشمندترین دستاوردهای حوزه کودکان و نوجوانان و توجه به این قشر پاک و نجیب می‌باشد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، همچنین براساس اعلام کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل قصه‌گوی اردبیلی به شانزدهمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی تبریز راه یافت.

عسگر جعفری پاشالو مربی فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مرکز دو مشگین‌شهر با قصه «نقاش و معمار» در بخش مربیان موفق شد در جشنواره منطقه‌ای بوشهر به این جشنواره بین‌المللی راه یابد.

براساس این گزارش، در جشنواره منطقه‌ای بوشهر از این استان لیلا نظمی در بخش آزاد، محسن وظیفه و عسگر جعفری در بخش مربیان، نیلوفر صفروند در بخش برگزیدگان منطقه‌ای، حبیبه کریمی در بخش برگزیدگان پیشین جشنواره حضور داشتند.

شانزدهمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی 28 بهمن تا اول اسفندماه امسال با حضور قصه‌گویان برتر داخلی و برخی کشورهای خارجی در تبریز برگزار می‌شود.

انتهای پیام/62006‌/ش30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول