اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط پزشکان داوطلب هلال‌احمر اصفهان

659 بیمار در منطقه کهیر کنارک ویزیت رایگان شدند

خبرگزاری فارس: مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر سیستان و بلوچستان گفت: توسط پزشکان داوطلب هلال‌احمر اصفهان، 659 بیمار در منطقه کهیر از توابع شهرستان کنارک مورد ویزیت رایگان قرار گرفتند.

659 بیمار در منطقه کهیر کنارک ویزیت رایگان شدند

رسول راشکی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار داشت: در ادامه خدمات داوطلبانه پزشکان متخصص اعزامی از استان اصفهان به مناطق محروم جنوب استان سیستان و بلوچستان، روز گذشته تعداد 659 نفر از بیماران در منطقه «کهیر» از توابع شهرستان کنارک و چابهار مورد ویزیت رایگان قرار گرفتند.

وی افزود: در این راستا یک نفر از بیمارانی که به محل استقرار پزشکان مراجعه کرده بود همراه با درد شدید  و وضعیت اورژانسی بسر می‌برد که با تشخیص آپاندیسیت بلافاصله با چرخبال جمعیت هلال‌احمر به بیمارستان شهرستان چابهار برای ادامه درمان انتقال داده شد.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر سیستان و بلوچستان بیان کرد: همچنین یک نفر بیمار نوزاد که از وضعیت ناهنجاری شدید ارتوپدی ناحیه پا رنج می‌برد، پزشکان داوطلب تمامی هزینه اسکان و درمان این بیمار را در استان اصفهان تقبل کردند.

راشکی از اقدامات مفید و موثر کاروان سلامت اعزامی از استان اصفهان که به استان سیستان و بلوچستان سفر کرده بودند صمیمانه قدردانی و تشکر کرد و برایشان از درگاه خداوند عافیت و سلامت را خواستار شد.

انتهای پیام/75002/ح10/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول