اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با هدف خدمات‌رسانی بهینه امدادگران به مصدومین:

سامانه 147 جمعیت هلال احمر استان مرکزی راه‌اندازی شد

خبرگزاری فارس: طی مراسمی با حضور مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی سامانه 147 جمعیت هلال احمر این استان راه‌اندازی شد.

سامانه 147 جمعیت هلال احمر استان مرکزی راه‌اندازی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی ظهر امروز در مراسم آغاز به کار این سامانه گفت: راه‌اندازی این سامانه نقش مؤثری در  اطلاع‌رسانی سریع و به موقع از بروز حوادث جاده‌ای و امدادرسانی امدادگران به مصدومین دارد.

مرتضی سلیمی با بیان اینکه این سامانه پل ارتباطی مستقیم مردم سانحه دیده با جمعیت هلال احمر برای خدمت رسانی مطلوب است، افزود: با راه‌اندازی این سامانه چنانچه سانحه‌ای در محورهای مواصلاتی استان رخ دهد شهروندان می‌توانند با شماره 147 تماس گرفته و اطلاع رسانی کنند.

وی تصریح کرد: به محض برقراری تماس، حادثه به اتاق مرکز عملیات اعلام می‌شود و بعد از آن مسئولان به نزدیک‌ترین پایگاه برای ارائه خدمات امدادی اطلاع رسانی می‌کنند تا حمل مصدوم و نجات جان افراد در کوتاه‌ترین زمان حاصل شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی ادامه داد: سامانه 147 در کنار 110 و 115 ظرفیت جدیدی برای دسترسی مردم و مسافرین به خدمات امدادی جمعیت هلال احمر به صورت شبانه‌روزی به وجود آورده است.

به گفته وی مصدومان با تلفن ثابت و یا همراه در هر نقطه‌ای از سطح شهر می‌توانند درخواست کمک رسانی را در اولین فرصت انجام دهند.

انتهای پیام/87002/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول