اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه شهرستان جم:

گردان‌های عاشورا آماده پاسخگویی به تهدید دشمنان است

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه شهرستان جم گفت: گردان‌های عاشورا آماده پاسخگویی به تمامی تهدیدات نرم و سخت دشمنان است.

گردان‌های عاشورا آماده پاسخگویی به تهدید دشمنان است

به گزارش خبرگزاری فارس از جم، حجت‌الاسلام قدرت‌الله پورغلامی عصر امروز در نشست با بسیجیان اظهار داشت: بسیج و سپاه از ابتدای شکل‌گیری تاکنون در مسیر رشد و توسعه کشور گام برداشته‌اند و بیشتر موفقیت‌های نظام مرهون خدمات بسیج است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه شهرستان جم با اشاره به اهمیت گردان‌های عاشورا افزود: گردان‌های عاشورا بعد از جنگ تحمیلی برای یاری رساندن و مقابله با تهدیدات داخلی و خارجی شکل گرفت که امروزه به لطف خدا در تمام کشور در همه عرصه‌ها حضور فعال دارند.

پورغلامی با بیان اینکه، گردان‌های عاشورا آماده پاسخگویی به تهدیدات نرم و سخت دشمنان هستند، خاطرنشان کرد: تهدیدات استکبار تنها به تهدید نظامی ختم نمی‌شود و دشمن با استفاده از مشکلات سیاسی داخلی، هجمه‌های دیگری برای کشور فراهم می‌سازد.

وی اضافه کرد: وظیفه بسیجیان در این برهه زمانی بالا بردن بصیرت خود است تا در زمان مناسب بتواند عکس‌العمل خوبی در مقابل تهدیدات دشمنان از خود نشان دهند.

10 گروه مورد رحمت خداوند

این مسئول در ادامه با اشاره به لزوم داشتن تقوا و دوری از گناه اذعان داشت: عفت از مهم‌ترین فضائل انسانی محسوب می‌شود و آدمی را از غلبه شهوت باز می‌دارد و هیچ کس بدون داشتن عفت به جایی نمی‌رسد و در این دنیا زندگی و آبرو و شخصیت انسان در گرو عفت است.

پورغلامی اظهار داشت: اگر انسان زمانی که زمینه گناه برایش فراهم شود و عفت داشته باشد می‌تواند از گناه و معصیت دوری کند و خداوند زمینه نجات او را فراهم می‌کند؛ همان‌طور که حضرت یوسف(ع) با آنکه زمینه گناه برایش فراهم شد به خدا پناه برد و از گناه فرار کرد و خداوند نیز به او عزت و کرامت عطاء کرد.

وی با بیان اینکه خداوند 10 گروه را مورد رحمت و مغفرت خود قرار می‌دهد، گفت: یکی از این گروه‌ها مردان و زنانی هستند که دامان خود را از بی‌عفتی و آلودگی نگه داشته و پاک‌دامن هستند.

پورغلامی شکم‌پرستی و شهوت‌پرستی را دو عامل اصلی در بی‌عفتی افراد جامعه دانست و اظهار داشت: این دو عامل به انسان اجازه تفکر مشروع نمی‌دهد تا به وسیله آن حقوق دیگران را رعایت و در مسیر درست قدم بردارد و به همین علت انسان به انواع گناهان دست می‌زند.

انتهای پیام/2451/ت30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول