اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان طارم خبر داد

اختصاص 2 هزار هکتار از مزارع طارم به کاشت پیاز

خبرگزاری فارس: مدیر جهاد کشاورزی طارم با اشاره به آغاز فصل کشت محصولات گفت: 2 هزار هکتار از اراضی این شهرستان به کاشت پیاز اختصاص یافته است.

اختصاص 2 هزار هکتار از مزارع طارم به کاشت پیاز

مسعود زنگنه امروز در گفت‏‌و‏گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: با توجه به آغاز فصل کاشت محصول پیاز در شهرستان طارم این اراضی برای این محصول در نظر گرفته شده است.

 

*اواسط مرداد زمان برداشت محصول پیاز

وی با بیان اینکه فعالیت کاشت محصول پیاز در طارم آغاز شده است، افزود: زمان برداشت این محصول از اواسط مردادماه شروع می‌شود و تا پایان شهریور‌ماه ادامه خواهد داشت.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان طارم با ابراز امیدواری از افزایش سطح زیر کشت این محصول، خاطر‌نشان کرد: پیش‌بینی می‏‌شود سطح زیر کشت این محصول در سال جاری به 700 هکتار افزایش یابد.

*پیش‏‌بینی برداشت 21 هزار تن محصول

وی به میزان محصول برداشتی از این سطح کشت اشاره کرد و یادآور شد: میزان برآورد نشان می‏‌دهد که بیش از 21 هزار تن محصول برداشت شود.

زنگنه با اشاره به بهره‏‌بردار‌ان محصول پیاز در شهرستان گفت: تعداد بهره‏‌برداران از محصول زیر کشت پیاز در شهرستان طارم 650 نفر است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان طارم کیفیت پیاز تولیدی در شهرستان طارم را مرغوب عنوان کرد و اظهار داشت: محصولات تولیدی در طارم بیشتر از نوع محلی است که کیفیت بالایی دارد.

وی بازار محصولات تولیدی شهرستان طارم در بخش محصول پیاز را استان‌‏های هم‌جوار عنوان کرد و ادامه داد: استان‏های گیلان، قزوین و تهران از عمده بازار‏های پیاز طارم هستند.

انتهای پیام‌/73002/ز20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول