اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار عنبران:

مشکل جایگاه سی.ان.جی پایین بودن ولتاژ برق است

خبرگزاری فارس: شهردار عنبران گفت: مشکل اصلی در تعطیلی جایگاه سی.ان.جی در روزهای گذشته، پایین بودن ولتاژ برق بوده که با تلاش بی‌وقفه سعی کردیم این مشکل را برطرف کنیم.

مشکل جایگاه سی.ان.جی پایین بودن ولتاژ برق است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، علی قلی‌‌پور عصر امروز در نشست شورای شهر  اظهار داشت: ما از روزهای گذشته و به دنبال گله‌مندی مردم، مسافران و صاحبان خودروها از تعطیلی تنها جایگاه سوخت سی.ان.جی در عنبران، رایزنی‌های لازم را با مسئولان امر به ویژه شرکت برق و فرمانداری داشتیم تا در اولین فرصت این مشکل را برطرف کنیم.

وی ادامه داد: با انجام پیگیری‌های مستمر و موافقت شرکت برق نسبت به افزایش ظرفیت ولتاژ برق جایگاه اقدامات لازم صورت گرفته و از ساعاتی پیش این مشکل برطرف شده و به صورت جدی شاهد فعالیت این جایگاه و بهره‌گیری مشتریان هستیم.

قلی‌پور خاطرنشان کرد: ظرفیت برقی که شرکت برق در این جایگاه تأمین کرده بود، کمتر از 380 ولتاژ بوده که این ولتاژ باید بیش از 395 تا 400 ولتاژ باشد که ما حتی بیشتر از این حدود 500 ولتاژی را درخواست کردیم تا شرکت برق با انجام این تعهد بتواند جلوی قطعی برق در این جایگاه را به نحو مقتضی بگیرد.

این مسئول اضافه کرد: با ارتقای ولتاژ به صورت موقت تا 395 ولت امیدواریم مشکل جایگاه برطرف شده و در تلاش هستیم به صورت دائمی با ارتقای این وضعیت تا 400 ولتاژ برای همیشه رفع مشکلات و معضلات تأمین برق را در تنها جایگاه سوخت سی.ان.جی شاهد باشیم.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه عنبران از جمعیت بالا و پذیرش مسافران و میهمانان متعددی بهره می‌برد، راه‌اندازی این جایگاه بخش عظیمی از نارسایی‌ها و گله‌مندی‌ها را برطرف کرده و ما به عنوان خدمتگزار این مردم از بابت تأخیر پیش آمده عذرخواهی می‌کنیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، شهردار عنبران در ادامه یادآور شد: در کنار فعال کردن این جایگاه در مسیر توسعه خدمات‌رسانی بی‌منت ما از ابتدای امسال با جدیت و تلاش وافر سعی کردیم در قالب برنامه‌های عمرانی، خدماتی، فرهنگی، ورزشی و همچنین جذب سرمایه‌گذاران نسبت به جلب رضایتمندی مردم و عموم شهروندان اقدام و حرکتی مثبت داشته باشیم.

قلی‌پور در پایان یادآور شد:‌ در مناسبت پیش روی دهه فجر ده‌ها پروژه عمرانی شهرداری عنبران به بهره‌برداری می‌رسد تا عموم مردم و شهروندان بتوانند از این ظرفیت استفاده کنند.

انتهای پیام/62004/ذ20/چ3000 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول