اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار ورنامخواست:

ورنامخواست از نبود جایگاه CNG رنج می‌برد

خبرگزاری فارس: شهرداری شهر ورنامخواست گفت: از دیگر مشکلات این شهر می‌توان به نبودن جایگاه CNG این شهر اشاره کرد و مراحل لازم برای احداث یک پایگاه CNG در این شهر توسط مسئولان امر طی شود.

ورنامخواست از نبود جایگاه CNG رنج می‌برد

به گزارش خبرگزاری فارس از لنجان، اردشیر محمدی صبح امروز در آیین افتتاح پروژه‌های عمرانی شهر ورنامخواست اظهار کرد: این شهر مسیر ترقی و پیشرفت را به خوبی طی کرده که حاصل دولت نهم و دهم و به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی و خون شهدا بوده است.

وی ادامه داد: با تلاش‌های پرسنل شهرداری ورنامخواست و مردم این شهر تلاش برای توسعه پایدار و در آمدهای پایدار بوده است که سعی کرده‌ایم از درآمدهای موقت و ناپایدار فاصله گرفته تا بتوانیم با ایجاد بسترهای مناسب در جهت درآمدهای پایدار، پروژه‌ها و روند رو به رشد پروژه‌های عمرانی خود را اجرا کنیم.

شهردار ورنامخواست افزود: با بسترهایی در امر درآمدهای پایدار نسبت به پنج سال گذشته، بودجه شهرداری به نسبت سال‌های قبل سه برابر و بودجه عمرانی در حال حاضر 65 درصد و بودجه جاری 35 درصد است که نشان از بالا بودن بودجه عمرانی در این شهر است.

وی در مورد مشارکت با بخش خصوصی و تمایل این نهاد افزود: سعی کرده‌ایم در توسعه‌های کمی و کیفی شهرداری، مشارکت با بخش خصوصی را سر لوحه فعالیت‌های خود قرار داده و حدود 20 طرح را در این شهر پیش‌بینی کرده‌ایم که بتوان با بخش خصوصی آن را عملی کرد و این امر می‌تواند سبب جذب سرمایه در شهر شود و نمونه این مشارکت با بخش خصوصی ساخت استخر سر پوشیده است که در آینده نزدیک مورد بهره‌برداری خواهد رسید.

محمدی در مورد توسعه فعالیت‌های فرهنگی، رفاهی، اجتماعی و ورزشی در این شهر گفت: سعی کرده‌ایم در کنار پروژه‌های عمرانی به پروژه‌های فرهنگی نیز به عنوان یک طرح زیر بنایی توجه ویژه‌ای شود.

وی در مورد اصلاح بافت فرسوده و نقاط حادثه دیده در این شهر افزود: از مجموع 430 هکتار وسعت شهر بالغ بر 100 هکتار بافت فرسوده است که باید به آن توجه ویژه‌ای داشت و با امتیازات و تسهیلات ویژه‌ای در اصلاح بافت فرسوده قدم بزرگی برداشته شود.

شهردار ورنامخواست در مورد سرانه فضای سبز در این شهر گفت: سرانه فضای سبز این شهر در دو سال گذشته 5 مترمربع بوده که با ایجاد فضای سبز و توسعه پارک‌های محله‌ای این سرانه به 13 مترمربع افزایش یافته که رشد چشمگیری را نشان می‌دهد.

وی از پروژه فرهنگی و هنری این شهر خبر داد و گفت: با توجه به نبودن مکان مناسب جهت انجام برنامه‌های فرهنگی مجتمع فرهنگی و هنری در این شهر سعی می‌شود در این پروژه سال آینده مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

محمدی ادامه داد: برنامه‌هایی در زمینه ایجاد شهر و شهروند الکترونیک در این نهاد پیش‌بینی شده که در حال اجرایی شدن است.

وی در مورد مشکلات این شهر افزود: با تعاملات مسئولان می‌توان مشکلات ایجاد شده طی این چند سال در شهر ورنامخواست را بر طرف و مرتفع کرد که از جمله مشکلات این شهر می‌توان به مجاورت مراتع در کنار صنایع، آلودگی‌های مختلف همچون آب که مانع از کار کشاورزی می‌شود اشاره کرد.

شهردار ورنامخواست گفت: باید تلاش کنیم تا با مساعدت‌های استانداری در کمیته‌های مربوطه این مشکل نیز برطرف و با تغییر کاربری این مراتع، مورد استفاده قرار گیرند.

وی از جمله مشکلات دیگر این شهر به تردد بالا خودروهای بین استانی و وجود این شهر در مسیر اصلی استان اشاره کرد و افزود: مشکلاتی همچون تردد هزاران دستگاه خودرو هر روز مشکلاتی را برای مردم این شهر ایجاد کرده که انتظار می رود این مشکلات برطرف شود.

محمدی در آخر گفت: وجود مراکز و انبارهای ضایعاتی در این شهر سبب شده که مشکلاتی در جهت آلایندگی در این شهر ایجاد کند و از دیگر مشکلات این شهر می‌توان به نبودن جایگاهCNG  این شهر اشاره کرد و مراحل لازم برای احداث یک پایگاه CNG در این شهر توسط مسئولان امر طی شود.

انتهای پیام/63013/خ40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول