اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در شهرستان بستان‌آباد

زمان انتظار مردم در جایگاه‌های CNG کمتر از 5 دقیقه شد

خبرگزاری فارس: فرماندار بستان‌آباد تعداد جایگاه‌های سوخت در شهرستان را هشت جایگاه ذکر کرد و گفت: براساس بررسی‌های به عمل آمده زمان انتظار مردم در جایگاه‌های CNG شهرستان کمتر از پنج دقیقه است.

زمان انتظار مردم در جایگاه‌های CNG کمتر از 5 دقیقه شد

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان بستان‌آباد، الیاس گلمحمدزاده در این جلسه با اشاره به ظرفیت‌های بالای این شهرستان در بخش گردشگری خواستار توجه بیشتر مسئولان استان به قابلیت‌های توریستی بستان‌آباد شد.

وی افزود: در صورت هدایت سرمایه‌گذاران به کوه حیدربابا و روستای خشکناب، می‌توانیم شاهد حضور گردشگران خارجی و علاقمندان استاد شهریار در این روستا باشیم، ولی متاسفانه با وجود تصویب بازسازی خانه پدری شهریار، به دلیل عدم تخصیص اعتبار، کاری صورت نگرفته است.

فرماندار شهرستان بستان‌آباد اضافه کرد: متاسفانه تا زمانی که آبگرم معدنی بستان‌آباد به بخش خصوصی واگذار نشود،شاهد بهبود این مکان نخواهیم بود و انتظار داریم وزارت نیرو نسبت به تحقق مطالبه شهروندان بستان‌آباد جامه عمل بپوشاند.

الیاس گل‌محمدزاده به دیگر جاذبه‌های دیدنی این شهرستان اشاره کرد و گفت: در روستای آلمالو دریاچه کشف نشده و ناشناخته‌ای وجود دارد که با اندک توجهی می‌تواند به یک قطب بزرگ گردشگری در دامنه‌های سهند تبدیل شود.

26 هزار نفر از جمعیت بستان‌آباد فرش می‌بافند

وی ادامه داد: شهرستان بستان‌آباد قابلیت‌های زیادی در صنایع دستی دارد و 26 هزار نفر از مردم این شهرستان در صنعت قالیبافی و فرش فعالیت می‌کنند و فرش تولید شده در برخی از روستاهای آن شهرستان شهرت جهانی دارد.

فرماندار بستان‌آباد خاطر نشان کرد: برپایی نمایشگاه دائمی صنایع دستی و به ویژه فرش می‌تواند رونق بخش صنایع دستی شهرستان شده و در شکوفایی اقتصادی منطقه نقش ایفا کند.

گل‌محمدزاده  قرار گرفتن بستان‌آباد در سه راهی تبریز ـ تهران ـ شمال را مزیت منحصر به فرد شهرستان دانست و گفت: خوشبختانه در سال‌های اخیر با فعالیت‌های صورت گرفته در ستاد تسهیلات نوروزی، رضایت مسافران و گردشگران از خدمات ارائه شده در شهرستان افزایش یافته است.

وی به احداث هتل در شهرستان اشاره کرد و گفت: با مشارکت بخش خصوصی، یک باب هتل در کنار آبگرم معدنی بستان‌آباد در حال ساخت است و از همه سرمایه‌گذاران دعوت می‌کنیم در صنعت توریسم بستان‌آباد سرمایه‌گذاری کنند.

فرماندار بستان‌آباد تعداد جایگاه‌های سوخت در شهرستان را هشت جایگاه ذکر کرد و گفت: بر اساس بررسی‌های به عمل آمده زمان انتظار مردم در جایگاه‌های CNG شهرستان کمتر از پنج دقیقه است. 

انتهای پیام/60002/ج30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول