اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار روانسر خبر داد‌

ابلاغ پروانه فعالیت اعضای انجمن حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار روانسر گفت: پروانه فعالیت و اعتبارنامه اعضای انجمن حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان شهرستان روانسر ابلاغ شد.

ابلاغ پروانه فعالیت اعضای انجمن حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، مراد باباخانی در نشست ابلاغ اعتبارنامه اعضای انجمن حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان شهرستان روانسر اظهار داشت: فعالیت‌های انجمن حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان گامی ارزشمند در راستای حمایت از تولید ملی و سرمایه ایرانی است.

بر اساس گزارش فرمانداری باباخانی افزود: پروانه فعالیت و اعتبارنامه اعضای انجمن حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان شهرستان روانسر ابلاغ شد.

معاون فرماندار روانسر گفت: فعالیت‌های این انجمن گامی ارزشمند در راستای حمایت از تولید ملی و سرمایه ایرانی است.

باباخانی افزود: انجمن باید با تمام تلاش و همت خود و اطلاع‌رسانی مطلوب، قشر مصرف‌کننده را نسبت به حقوق خود بیش از گذشته آگاه سازد.

وی موفقیت انجمن را در گرو رعایت قوانین و مقررات دانسته و بر تعامل بین انجمن و مجمع امور صنفی در راستای جلب رضایت مشتری تاکید کرد.

معاون فرماندار روانسر با بیان اینکه نتایج کار این انجمن‌ها در احیای حقوق مصرف‌کنندگان تأثیر به‌سزایی دارد، گفت: مصرف‌کنندگان باید به‌ سمت کالای ایران روی آورند و با این روش، تولید نیز رونق بیشتری می‌گیرد و از سرمایه ایرانی نیز حمایت بیشتری انجام می‌‌شود.

انتهای پیام/2700/ش/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول