اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آموزش و پرورش چرام عنوان کرد

افزایش 49 درصدی تعداد دانش‌آموزان مراکز فنی و حرفه‌ای و کاردانش چرام

خبرگزاری فارس: رئیس آموزش و پرورش چرام گفت: افزایش تعداد دانش‌آموزان مراکز فنی و حرفه‌ای و کاردانش به میزان 49 درصد از مهم‌ترین فعالیت‌های آموزش و پرورش چرام است.

افزایش 49 درصدی تعداد دانش‌آموزان مراکز فنی و حرفه‌ای و کاردانش چرام

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، رئیس آموزش و پرورش چرام در نشست با مسئولان آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد از موفقیت دانش‌آموزان این شهرستان نوپا سخن به میان آورد و گفت: برای نمونه امسال تعداد 179 دانش‌آموز چرامی به دانشگاه و مؤسسات آموزش عالی راه یافتند

رئیس آموزش و پرورش چرام ابراز داشت: تعداد 9 نفر در رشته‌های علوم پزشکی و 170 نفر نیز در سایر رشته‌های وابسته به گروه‌های آموزشی کنکور سراسری پذیرفته شده‌اند.

جمالی گفت: موفقیت فرهنگیان در جشنواره الگوهای برتر تدریس، برگزاری هشت کلاس المپیاد علمی، اجرای طرح مهارت‌های 4 گانه در شبانه‌روزی‌ها شامل قرآن، مهارت آموزی، ورزش و رایانه، افزایش تعداد دانش‌آموزان مراکز فنی و حرفه‌ای و کاردانش به میزان 49درصد از مهم‌ترین فعالیت‌های آموزش و پرورش چرام است.

وی گفت: اجرای طرح ابتکاری رهروان راه روشن، کمک به ایتام، دل‌ نوشته‌های دانش‌آموزان و فرهنگیان در مورد امام عصر در 12 آموزشگاه از مهم‌ترین طرح‌های اجرایی در آموزش و پرورش چرام است.

رئیس آموزش و پرورش چرام گفت: در این شهرستان 5 هزار و 588 دانش‌آموز در 154 آموزشگاه تحصیل می‌کنند.

وی گفت: مدیران مدارس در شهرستان چرام مدیرانی دارای برنامه و پرتلاش در بخش‌های آموزشی و پرورشی هستند که جایگاه برتری در استان کهگیلویه و بویراحمد دارند.

این مسئول افزود: برای اولین بار با تلاش فرهنگیان و دانش‌آموزان شهرستان چرام در بخش پرورشی برگزاری مسابقات قرآن، این شهرستان موفقیت‌هایی کسب کرد که سبب ارتقای جایگاه استان به رتبه پنجم کشوری شد.

وی تعداد دانش‌آموزان پذیرفته شده رشته پزشکی شهرستان چرام در آزمون سال‌جاری را 9 نفر عنوان و بیان کرد: در بخش پرورشی نیز شاهد موفقیت‌های قابل تحسینی از سوی دانش‌آموزان این شهرستان در کشور بوده‌ایم.

انتهای پیام/2571/خ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول