اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کپسول گاز در خودرو حادثه آفرید

جعفری: رانندگان خودرو از کپسول گاز مایع استفاده نکنند

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم گفت: شهروندان برای سوخت ماشین‌های گازسوز به هیچ عنوان از کپسول گاز مایع استفاده نکنند.

جعفری: رانندگان خودرو از کپسول گاز مایع استفاده نکنند

عباس جعفری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم اظهار داشت: واژگونی خودروی پژو 206 در منطقه قلعه کامکار قم یک کشته و دو مصدوم بر جای گذاشت که مجروحان این حادثه پس از عملیات نجات مأموران آتش‌نشانی به اورژانس تحویل داده شدند.

وی همچنین ادامه داد: برخورد دو دستگاه کامیون ایسوزو در جاده قم - اراک یک مصدوم و برخورد پراید با مینی‌بوس در زیرگذر میدان 72 تن سه مجروح برجای گذاشت.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم افزود: مصدومان این دو حادثه بعد از اعزام و انجام عملیات نجات مأموران آتش‌نشانی برای انتقال به مراکز درمانی به اورژانس 115 تحویل داده شدند.

جعفری با اشاره به مصدوم شدن هفت نفر در اثر حوادث مختلف روز گذشته گفت: بر اثر حریق منزل سه تن از اعضای یک خانواده دچار سوختگی شدند که با حضور مأموران آتش‌نشانی در محل حادثه و اطفای حریق مصدومان برای انتقال به مراکز درمانی به اورژانس تحویل داده شدند.

وی ابراز کرد: در این حادثه یکی از شهروندان در حال تخلیه گاز مایع ال پی جی از مخزن خودروی خود بود که جریان گاز به سمت آبگرمکن منتقل شده و منجر به انفجار و آتش‌سوزی شد.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم خاطرنشان کرد: گاز مایع مانند یک بمب متحرک عمل می‌کند و از شهروندان تقاضا داریم برای سوخت ماشین‌های گازسوز به هیچ عنوان از کپسول گاز مایع استفاده نکنند زیرا قدرت اشتعال این گاز بسیار زیاد بوده و ممکن است به سرعت منفجر شود.

جعفری ادامه داد: اطفای سه مورد حریق منزل، سه مورد حریق وسیله نقلیه، حریق یک کارگاه آجرپزی و یک انبار چوب، اطفای آتش‌سوزی در کارخانه pvc و پنج مورد حریق ضایعات از دیگر عملیات‌های سازمان آتش‌نشانی در سه روز گذشته بوده است.

انتهای پیام/2258/ج20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول